« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۴
منتخب مردم بویراحمد ؛دنا و مارگون در دیدار عیدانه:
بهرامی : این جریان باید همه را نمایندگی کند و عملکردش باید برای مردم بماند، سردسیر و گرمسیر، سفلی و علیا، اصولگرا و اصلاح طلب نداریم و مردم به ما اعتماد کردند و پای صندوق ها حاضر شدند واعتمادمردم شرط اصلی است.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛دکتر محمد بهرامی در جمع برخی از مردم حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون ضمن قبولی طاعات و عبادات و تبریک عید نوروز افزود: انتخابات در این حوزه انتخابیه شبیه بازی ایران با استرالیا بود، انتخاباتی سنگین با رقبایی مجهز و فاصله ما با رقبای ما کم بود،اما مردم زمان شناس وخواهان تغییر وضعیت موجود آمدند پای پای جریان مردمی راه روشن فردا و فاصله ما را با رقبا زیاد کردند که به تک تک این عزیزان خسته نباشید عرض می کنم.

دکتر بهرامی:سردسیر و گرمسیر، سفلی و علیا، اصولگرا و اصلاح طلب نداریم/اعتمادمردم شرط اصلی است

دکتر بهرامی خاطر نشان کرد، کسانی به جریان راه روشن کمک کردند که خیلی از این عزیزان را در هیچ جمعی ندیدید و در این جریان بانوان خیلی زحمت کشیدند و شور وشعور انتخاباتی را در همایش ها به عهده داشتند و از زحمات همه فعالان و زحمت کشان این عرصه تشکر می‌کنم.

منتخب مردم شریف حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون گفت ؛ مردم تغییر در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون را می خواستند که با حضور خود این تغییر را به وجود آوردند وبالاترین مشارکت در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ کشور در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و‌ مارگون بوده و این مشارکت نشان می دهد که مردم جریان راه روشن فردا که متعلق به همه است را می خواستند.

وی خاطر نشان کرد ؛ کارگروه های تخصصی، کارگروه مردمی و مناطق سه شهرستان این حوزه انتخابیه تشکیل شود تا به ما در جهت رفع مسایل و مشکلات کمک شود. در مرکز شهرستان‌ها، بخش ها و مناطق مختلف حوزه انتخابیه حضور پیدا می‌کنم.

بهرامی در ادامه افزود : این جریان باید همه را نمایندگی کند و عملکردش باید برای مردم بماند، سردسیر و گرمسیر، سفلی و علیا، اصولگرا و اصلاح طلب نداریم و مردم به ما اعتماد کردند و پای صندوق ها حاضر شدند واعتمادمردم شرط اصلی است.

از تلاش ها و زحمات اعضای شورای تامین استان بویژه دستگاه‌های قضایی، امنیتی، انتظامی و نظامی، دفتر نظارت و بازرسی استان در برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند ماه تقدیر و تشکر می کنم.

محمد بهرامی در پایان یک تقاضا از مردم شریف شهرستان های بویراحمد ،دنا ومارگون داشت وگفت ؛ در روزهای گذشته وآینده بنا به شرایط کاری و حضور در جلسات مستمر آن گونه که زیبنده ی جایگاه، شان ومنزلت عزیزانم باشد، قادر به پاسخگوی تلفنی خیلی از بزرگورانی که صرفا به جهت عرض تبریک تماس گرفتند ،نبودم و ضمن معذرت خواهی از مردم شریف وبا اصالت این حوزه انتخابیه ، ان شاءالله ضمن حضور در تمامی روستاها ،با برنامه ها وراهکاری مدون ، پاسخگوی همه ی خوبان خواهم بود

پیشاپیش عید نوروز را خدمت همه مردم استان بویژه حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون تبریک عرض می کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: