« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۷
آوای رودکوف؛
مدیر کل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گزارشی در خصوص خسارت‌های ناشی از بارش سیل آسای اخیر در استان ارائه داد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، علیرضا نیکروز  در خصوص بارش‌های شدید روز گذشته در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بعد از پایان بارندگی کارشناسان ما در حال ارزیابی میزان خسارت‌های ناشی از بارندگی در نقاط مختلف استان هستند.

گزارش اولیه از میزان خسارت بارش سیل آسا در کهگیلویه و بویراحمد

وی با اشاره به میزان بارندگی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در یکی از نقاط استان ۲۰۳ میلی‌متر بارندگی داشته‌ایم یعنی اینکه بارش باران در استان ما بیش از سایر استان‌ها بوده است.

وی با بیان این که هنوز جمع‌بندی در مورد خسارت‌ها صورت نگرفته گفت: هر چند گزارشاتی به دست ما رسیده در زمینه ابنیه راه‌ها مانند پل‌ها در مناطق روستایی خساراتی داشته‌ایم یا اینکه به برخی از اماکن گردشگری کنار جاده‌ها خساراتی وارد شده و همچنین به باغات نیز خساراتی وارد شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: در بارش سنگین اخیر خوشبختانه هیچگونه تلفات جانی اعم از مردم استان و یا گردشگران و مسافران نوروزی گزارش نشده است.

برچسب ها: آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: