به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛در ابتدای این نشست مدیر اجرایی پروژه مهم ترین مشکلات مربوط به اجرای پروژه را اخذ اعتبارت لازم و معارضات سد راه پروژه بیان کرد و گفت:تاکنون برای حوضچه های ماهی اقدامی صورت نگرفته طرح جامع پایه برق انجام ولی از سوی اداره کل راه و شهرسازی مصوب نشده است .
وی گفت : مهم ترین مشکل برای ادامه اجرای پروژه ،مسدود نمودن جاده می یاشد و به این دلیل که پایه ها از هر دو سمت جاده کنونی را قطع می کند و جاده موقت باید به جاده روستای بیاره متصل شود که قبل از عید با کمک راهداری در جاههای که نیاز بود ماشین الات را در اختیار دوستان قرار دادیم وشورای ترافیک استان در بحث مسدود کردن جاده همکاری کند ..
وی مدت زمان بسته شدن جاده را حداقل چهار سال اعلام کرد وگفت : برنامه زمانبدی اجرای پل سه ساله است که اگر بحث نقدینگی حل شود در سه سال به اتمام رساند
معاون سابق عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه گفت : برای ادامه اجرای پروژه بحث ترافیکی مهم ترین موضوع است چون بستن مسیر برای 4 سال طرح قوی نیاز دارد .
عیسی شهامت گفت : از زمان مطالعه طرح قرار براین شد که این پل صرفا بر اساس سواره رو نباشد و جایی برای گردشگران پیاده رو هم باشد که حتما دو طرف جاده امکان استفاده پیاده رو باشد که غیر از این باشد بسیار بی روح می شود .
شهامت در خصوص اعتبارات پل گفت : این طرح اعتبار مصوب دارد و عملا تخصیص های دور دوم سفر هیات دولت بصورت رسمی شروع نشده است که قول می دهیم این محور ویژه دیده شود ،زیرا که بنا به حکم استاندار بنده مسئول پیگیری مصوبات سفر هستم، باز هم تاکید بر تعریف گردشگری بر روی پل دارم .
منتخب مردم بوویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت : من خودم مدیر پروژه و کارگاهی در حوزه های عمرانی هستم ،اینکه برخی از مدیران عنوان می کنند اجرایی عمرانی اند ،این دو روی سکه است، چون برخی فقط مدیر بودند اما اجرایی نبودند .
محمد بهرامی ادامه داد : از پیمانکار این پروژه تقدیر می کنم که با دستان خالی ادامه دادید، چون بخش خصوصی اگر جای شما با عدم دریافت تخصیص روبرو می شدند تا الان کار را رها کرده بودند ،اما باید بدانیم این چند ماه دوران گذر است و کسی که مسئولیتی را متقبل می شود با دیگران تفاوت دارد شاید برخی از مدیران اولویت شان جایی دیگری باشد، اما امسال دیدگاه ها با قبل از این فرق دارد .
بهرامی افزود : بحث سی سخت تنها نیست، بحث توسعه منطقه است و ما با تمام توان پشت این قضیه هستیم این پروژه زمانی شروع شد که دکتر شهامت مسئولیت داشتند و اطلاعات کافی را دارند الان هم پیگیری مصوباات سفر هستند که می طلبد یک نفر از طرف شرکت با ایشان و من در ارتباط باشند .
وی با تاکید بر اینکه ما حسن نیت خود را نشان مید هیم، اما اگر کم کاری باشد از ناحیه ما نخواهد بود، خاطرنشان کرد : در بحث اصلاح نقشه برای طراحی گردشگری و پیاده روی با ضریب بالاتری در خصوص تحمل پل مطالعات راباید ادامه داد ،زیرا ارزش پل به اهداف گردشگری مرتبط است و ما باید از حداکثر ظرفیت پل برای گردشگری بهره برداری کنیم .
محمد بهرامی گفت : نیاز باشد ما خودمان آستین ها را بالا می زنیم و همکاری خواهیم کرد و اتصال این پل به آزاد راه اصفهان شیراز در برنامه های ما است و در این خصوص با منتخبان استان بوشهر مذاکراتی طی این مدت داشتیم که همکاری کنند .
منتخب مردم بوویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت : در بحث تخصیص با هماهنگی پیگیری خواهیم کرد چون با خزانه کشور و استان در ارتباط هستیم و با مدیرعامل شرکت ارتباط خواهیم داشت و ان شاء الله با شیب تندتری پروژه را ادامه دهید چون نیاز منطقه است و ما دنبال این هستیم که جاده های امن پیاده کنیم و ضریب امنیت جاده های ما قابل قبول نیست .