« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۹
در جلسه مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان شد:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، نیک روز مدیرکل مدیریت بحران استانداری و فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد درجلسه مدیریت بحران و مقابله با بلاهای طبیعی نقش راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد، پرسنل خدوم و زحمت کش این دستگاه اجرایی را قابل قبول ارزیابی کردند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛علی محمد روستا معاون هماهنگی امور استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: هرجا که نیاز به حضور راهداران در بحران اخیر بود حضور آنها درمدیریت بحران مشهود بود.

وی از سایر دستگاه‌های اجرایی و درگیر درخواست نمود که با اجاره ماشین آلات در این امر سخت و طاقت فرسا سهیم باشند و بار مسئولیت راهداری استان را کمتر کنند.

نیکروز مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاههای راهداری و نگهداری ازاین ابزار الات مستلزم هزینه های سرسام آور است و در بحران ها در کنار مدیریت ستادی، ابزار و ماشین آلات کارساز هستند.

وی نقش و مدیریت و برنامه ریزی راهداری و حمل و نقل جاده ای در نگهداری از 6000 کیلومتر بستر راه و 2700 کیلومتر محور برف گیر در استان وهم زمان کمک به سایر دستگاه‌های اجرایی متل راههای عشایری، آب و فاصلاب و برق را قابل تقدیر دانست.

فرمانداران استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست مدیریت بحران استانداری ارائه خدمات عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد در بازگشایی معابر روستایی و سایر منافذ تخریبی شامل راههای دسترسی باغات زمین های کشاورزی، راههای عشایری، تخریب تاسیسات آب و برق و گاز حاصل از بارش های بی سابقه در استان را در بین سایر دستگاه‌های اجرایی و عملیاتی پیشتاز اعلام کردند.

محمدی فرماندار شهرستان بهمئی گفت: رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بهمئی را به لحاظ ارائه خدمات مناسب به مردم مدیر برتر شهرستانی اعلام کردم.

وی افزود: کارهای خوبی در بخش راهداری انجام شده است اما جای کار و ترمیم بخشی از ابنیه فنی آسیب دیده از سیل در این شهرستان باید در برنامه ریزی و ترمیم قرارگیرد.

فرماندار شهرستان بویراحمد نیز گفت: تلاش های راهداران در تمام سطوح شهرستان نمایان است و در بحران اخیر به واسطه درخواست های متعدد قادر به درخواست بیشتر به راهداری نبودیم چرا که بالاتر از ظرفیت این مجموعه خدمات ارائه نمود و به عینه دیدم که رانندگان وسائط نقلیه در ماشین آلات استراحت نمی کردند و هفته ها از خانواده به دور بودند.

فرماندار چرام نیز گفت: راهداری دیواری که می شود به آن تکیه کرد و نمودشان در همه جا ایثارگرانه و بی منت است و از حضور مجموعه مدیران راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد در سفر اخیر به شهرستان چرام تشکر کرد.

فرماندار دنا نیز اظهار داشت: طول عمر بالای دستگاه‌های راهداری باز هم آنها را بی رمق نکرد و همچنان در جاهای بحرانی خدمت کردند.

وی اظهار داشت : سایر دستگاه‌های خدمات رسان در خصوص ماشین آلات همکاری کنند و بار مسئولیت زیاد بر دوش راهداری صحیح نیست.

فرماندار باشت در این نشست گفت: ما هم مثل سایر فرمانداران استان به راهداری خوش بین هستیم و هر کجا بحران را احساس کردیم با یک تلفن پای کار آمدند و از سایر فرمانداران درخواست کرد در خصوص دستگاه‌های راهداری و کمک به شهرستان ها مانع ایجاد نکنند چرا که دستگاه و ابزار متعلق به دولت است و در سرما و گرما شهرستان های گرمسیری و سردسیری به کمک هم بشتابند تا کار برای مردم معطل نشود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: