« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۳۹
فرهنگی؛
جلسه هماهنگی برای دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن کریم در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه برگزار شد.

برگزاری جلسه هماهنگی دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن کریم در دهدشت + تصاویر

به گزارش آوای رودکوف به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ ارشاد اسلامی کهگیلویه، عبدالکریم عبودی، اظهار کرد: زندگی قرآنی یعنی زندگی با آسیب‌های کمتر، زندگی با آرامش، زندگی اقتصادی بهتر و مهمتر از همه یعنی زندگی معنوی والاتر و باید به گونه‌ای عمل کنیم که قرآن در تمام ابعاد زندگی روزمره ما حضور داشته باشد و باید گفتار و کردارمان قرآنی شود و قرآن در روح افراد و جامعه نفوذ کند.

وی افزود: مردم ما نشان دادند در همه برنامه ها همیشه همراه هستند و باید قدر این مردم را بدانیم، حتی با وجود تبلیغات منفی دشمن باز همین مردم پای قرآن، اسلام، انقلاب و شهدا ایستاده‌اند، پس توقع است در حد توان خدمت به این مردم شریف و نجیب را ادامه دهیم.

رئیس اداره فرهنگ ارشاد اسلامی کهگیلویه ضمن تشکر از فعالیت‌های قرآنی آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات اسلامی و موسسات قرآنی بیان کرد: فعالیت‌های قرآنی باید متمرکز شوند و ادارات متولی باید همپوشانی و همکاری کنند تا نتیجه این فعالیت‌ها در جامعه مؤثر باشد البته موسسات قرآنی باید حمایت شوند تا بتوانند به خوبی خدمت رسانی کنند.

عبودی خاطرنشان کرد: دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن کریم از ۳ تا ۵ خرداد در فرهنگسرایِ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود و مهلت ثبت نام در این دوره تا پایان اردیبهشت است و این دوره برای مربیان قرآنی و پرورشی، طلبه‌ها، اساتید موسسات قرآنی و کانون های فرهنگی مساجد بوده و البته عموم مردم نیز می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: