« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۶
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:
دومین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت سال 1403 با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، فرماندار بویراحمد، مدیرکل پدافند غیرعامل استان، مدیرکل بیمه سلامت و جمعی از اعضا و نمایندگان ادارات برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج  در دومین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت سال 1403 که با حضور  فرماندار بویراحمد، مدیرکل پدافند غیرعامل استان، مدیرکل بیمه سلامت و جمعی از اعضا و نمایندگان ادارات با محوریت دستورالعمل اجرایی بزرگداشت هفته ملی جوانی جمعیت، بررسی مصوبات جلسات گذشته و تشریح ماده 17 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برگزار شد گفت:24 لغایت 30 اردیبهشت ماه به عنوان هفته ملی جمعیت و با شعار " نقش من در جوانی ایران" نامگذاری شده است.

نگرش جامعه نسبت به فرزند آوری باید تغییر کند

دکتر سعید جاودان سیرت اذعان داشت: تقویت هویت مادری و اجرای منشور کرامت مادری، مقابله با مسئله سقط عمدی جنین، ترویج ازدواج بهنگام، آسان و پایدار و نیز تویج زایمان طبیعی، ایمن و فیزیولوژی از جمله محور های موضوعی در هفته جمعیت است.

وی با بیان اینکه تبیلغات نقش موثری در تشویق خانواده ها به فرزندآوری دارد، تاکید کرد: یکی از مهمترین اقداماتی که باید در حال حاضر در جامعه صورت پذیرد، تغیر فکر و نگرش جامعه نسبت به فرزند آوری است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی تنها بخشی از این مهم را می تواند اجرا و محقق سازد و برای تحقق سایر بخش ها نیازمند حضور پررنگ سایر دستگاه ها و سازمان هایی چون صدا و سیما، آموزش و پرورش، بانک ها و ... هستیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: