« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴
مدیر کل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد:
دکتر امین درخشان :کنگره شهدا عملا یک کار صددر صد فرهنگی است و بخشی از هنرمندان با آثار هنری فاخر خود به خوبی درگیر این موضوع هستند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج،مدیر کل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد در نشستی با جمعی از هنرمندان و خبرنگاران استان با گرامیداشت هفته معلم و یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری  گفت: در آیین کنگره شهدای استان بیش از ۲ هزار عنوان برنامه از سوی کمیته فرهنگی و هنری پیش بینی شده است.

کنگره شهدا یک رویداد بزرگ فرهنگی است

امین درخشان افزود: این برنامه ها با همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد در شهرستانهای ۹ گانه آغاز شده و در حال اجرا است.

رئیس کمیته فرهنگی و هنری کنگره شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت کار کنگره شهدای استان به خوبی پیش می رود و در راستای کنگره بزرگ شهدا ی  استان  تقریبا هر چند روزی در یک شهرستان شاهد برگزاری اجلاسیه شهدا هستیم .

دکتر درخشان بیان داشت:کنگره شهدا عملا یک کار صددر صد فرهنگی است و بخشی از هنرمندان با آثار هنری فاخر خود به خوبی درگیر این موضوع هستند.

مدیر کل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت:نمایشگاهی در فصل تابستان با مدیریت سپاه پاسداران خواهیم داشت و در آن تعداد قابل توجهی غرفه باز خواهد شد که اثار هنری هنرمندان نیز به معرض نمایش گذشته خواهد شد لذا توقع داریم هنرمندان با ما همکاری کنند که این فرصت بتوانیم به نحو مطلوب خصوصا برای گردشگران و علاقمندان استفاده نماییم.

ایشان با بیان اینکه کار نمایشگاه یک کار سلیقه ای هست اظهار داشت:دست اندرکاران و هنرمندان عزیر  هم باید به تنوع موضوع فکر کنند و  هم به تولید محتوی و آثار فاخر هنرمندی تا انشالله به نحو احسن مورد توجه مردم قرار گیرد.

در خشان در پایان اظهار داشت:با توجه به برگزاری دومین کنگره ملی ۲ هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد فصل شیدایی  در استان به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی بیان کرد: در این نمایش عظیم دوران معاصر کهگیلویه و بویراحمد بومی‌سازی شده که شامل انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: