« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
سیاسی؛
منتخب مردم بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی صبح امروز جهت دیدار و بررسی مشکلات از بخش زیلایی و روستاههای تابعه این بخش بازدید بعمل آورد .

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛محمد بهرامی در این بازدید که برخی از متخصصان و افراد صاحب نظر در حوزه های مختلف را همراه خود داشت با حضور در گلزلر شهدای روستاههای مختلف بخش زیلایی با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرد .

بهرامی در جمع مردم موشمی سفلی مرکز بخش زیلایی ضمن تقدیر از مهمان نوازی مردم این خطه اظهار داشت : با مرحوم تاج امیری افتخار همکاری چندساله داشتم دغدغه خاصی برای بخش زیبایی داشت اما دست تقدیر اجازه خدمت بیشتر نداد .

بررسی مشکلات مردم بخش زیلایی در دیدار چهره به چهره نماینده منتخب بویر احمد ؛ دنا و مارگون

وی با اشاره به انتخابات دو ماه گذشته در کشور بیان کرد : از مشارکت بی نظیر مردم در انتخابات اسفندماه تشکر می کنم، مشارکت مردم در استان آبرو برای ایران بود، طوری که شبکه های خبری کشور تصاویر را از استان بویژه حوزه بویراحمد دنا و مارگون را برای ایجاد انگیزه حضور در انتخابات به نمایش گذاشتند .

منتخب مردم بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد : خدمت مسیولین عرض کردم قدر این مردم را بدانید مردم به شما دلگرمی دادند و به وظایف خود در مناسبت های مختلف عمل کردند حالا نوبت شماست و ما خودمان نیز تا جایی که از دست ما بر کاری بر بیاید سعی کنیم تلاش می کنیم .

محمد بهرامی خاطرنشان کرد: مشکلات یادداشت می شود باید با مردم صادق باشیم و صادقانه به مردم قول دهیم در عرصه انتخابات طی این چند سال قول بی جا ندادم اما من فقط این قول را می دهم که با ظرفیت بیشتر در خدمت مردم باشم .

بررسی مشکلات مردم بخش زیلایی در دیدار چهره به چهره نماینده منتخب بویر احمد ؛ دنا و مارگون

بهرامی با تاکید براینکه مشکلات اولویت بندی می شود گفت : در روستاهای مختلف برنامه داریم تا حداقل کار برای مردم انجام شود چهار و هشت و دوازده ساله ها تمام می شود اما باید فردا آبرومندانه بین مردم باشیم وقول می دهم که به مناطق محروم تر توجه بیشتر داشته باشیم .

وی در ادامه افزود : در رابطه با پمپاژ آب خرسان نهایت توان را پشت این قضیه خواهیم گذشت ،در یاسوج در برداشت از رودخانه‌ بشار با محدودیت های مواجه هستیم، آنجا رودخانه خشک می شود اما اینجا حجم آب بالا است اما اگر قرار باشد آب در اختیار مردم قرار گیرد زیلایی در اولویت است

منتخب مردم بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات استقرار بخشداری زیلایی بیان کرد : بخشداری باید در زیلایی مستقر باشد و بخشدار نباید کنار فرماندار در فرمانداری موازی کاری باشد با تمرکز زدایی هم فرمانداری و هم بخشدار دغدغه کمتری دارند .

بررسی مشکلات مردم بخش زیلایی در دیدار چهره به چهره نماینده منتخب بویر احمد ؛ دنا و مارگون

محمد بهرامی با تاکید براینکه با موفقیت جریان راه روشن فردا نباید شرایط را بر جریان های رقیب تنگ کنیم اعلام کرد : خواهش داریم که این جریان باید با دیگر جریان ها متفاوت باشد باید در اختیار همه مردم باشیم دوستان در تصمیم گیری ها باید کمک کنند تا شرایط عوض شود نباید مردم را در سختی و عذاب قرار دهیم همه مردم را حرمت خواهیم کرد حتی آنهایی که به ما رای نداده بودند .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: