« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۸
در دیدار مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی شرکت پشتیبانی امور دام کشور با رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد چه گذشت:
مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی شرکت پشتیبانی امور دام کشور با رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد.

پایگاه خبری آوای رودکوف:مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی شرکت پشتیبانی امور دام کشور با رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی امور دام کشور ضمن قدردانی از حمایتهای معتمدی پور در مباحث تنظیم بازار و عملکرد درست و اصولی در این زمینه اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد با توجه به شرایط آب و هوایی خاص، محلی مستعد برای احداث انبار رو باز با سیستم های جدید هوادهی بوده و پشتیبانی امور دام کشور نیز حمایت همه جانبه را در این زمینه به عمل خواهد آورد.

تردست با اعلام دو خبر خوب ادامه داد: پس از اخذ مجوزهای لازم یکی از استانهایی که در زمینه جذب نیروی انسانی مورد توجه قرار خواهد گرفت، کهگیلویه و بویراحمد است و همچنین مدیران مرتبط به صورت دوره ای به استان سفر و از نزدیک در جریان مشکلات قرار گرفته و در راستای احصا آن تلاش خواهند نمود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار یکی از مهم ترین و موثرترین مجموعه هایی که در مسئولیت سنگین تنظیم بازار در کنار مجموعه جهاد استان قرار داشته و از نظر خدمات دهی در حجم و زمان به بهترین شکل ممکن شرایط را مدیریت نمود، شرکت پشتیبانی امور دام عنوان کرد و افزود: این شرکت همراه و همگام با جهاد و با جبران کمبودها در زمینه مواد پروتئینی موجب ایجاد ثبات بازار و کاهش فشارها بر آن شد.

وی کهگیلویه و بویراحمد را استانی آسیب پذیر و بحران خیز عنوان کرد و گفت: تا دو سال گذشته ظرفیت ذخیره سازی زیر صفر استان حدود ۱۳۰ تن بود و با کارهای بنیادی و زیرساختی انجام شده ۸۰۰ تن سردخانه اضافه شد و پس از بهره برداری از سردخانه های زیر صفر مجتمع گچساران این میزان به حدود ۲۰۰۰ تن خواهد رسید که گامی مهم در راستای تامین امنیت غذایی استان است.

معتمدی پور کهگیلویه و بویراحمد را سرمایه دارترین استان کشور و تنها استان ارتباط دهنده سه استان بزرگ فارس، خوزستان و اصفهان دانست و اظهار داشت: کمبود زیرساختها یکی از مشکلات ریشه ای در این استان بوده و ضروری است با توجه به کاهش هزینه انبارداری به دلیل شرایط آب و هوایی خاص، برنامه ریزی و حمایت سطح کلان کشور در ایجاد ظرفیت ذخیرگاه هایی در دو زمینه غله و مواد پروتئینی کشور در این استان انجام شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: