شهادت رئیس جمهور خدوم ‌و مغتنم و همراهان را محضر رهبر معظم انقلاب ‌‌و امت شهیدپرور ایران تسلیت عرض می‌نماییم.آوای رودکوف

      
کد خبر: ۳۵۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۴
نگاه ویژه دولت سیزدهم و بنیاد علوی به زادگاه شهید طیب؛
مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در لنده از راه اندازی دستگاه تصفیه آب روستای موگر از توابع بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛مجری استانی بنیاد علوی در حاشیه نصب و راه اندازی دستگاه تصفیه آب روستای موگر گفت: پس از اجرای پل و جاده این روستا توسط دولت سیزدهم، نخستین خدمت، خرید و راه‌اندازی یک دستگاه آب تصفیه ازمحل رسالت اجتماعی شرکت دی با اعتبار بیش از یک میلیارد تومان تامین شد.

پس از اجرای پل و جاده موگر این بار دستگاه آب تصفیه به این روستا رسید/ تحقق وصیت شهید بعد از41 سال
علی نیک بخت افزود: مردم این روستا برای تامین آب آشامیدنی خود مشکلات زیادی داشتند، هزینه سنگین تامین آب تصفیه، مسیر طولانی و سخت گذر بودن راه این روستا باعث شد تا مردم هزینه‌های سنگینی را متحمل شوند.

وی گفت: مردم این روستا برای تهیه بطری ۲۰ لیتری آب تصفیه باید بیش از سیصد هزار تومان هزینه می کردند که با راه اندازی این دستگاه رضایتمندی مردم را به همراه خواهد داشت.

نیکبخت ادامه داد: دودستگاه ساختمان ۱۲ متری ساخته شد که یکی از سازه‌ها برای پمپ آب در کنار کانال و دیگری جایگاه دستگاه آب تصفیه ساخته شد است.

پس از اجرای پل و جاده موگر این بار دستگاه آب تصفیه به این روستا رسید/ تحقق وصیت شهید بعد از41 سال

یه گزارش اوای رودکوف ؛شهید هدایت‌الله طیب متولد روستای موگر از توابع شهرستان لنده یکی از شهدای شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد از دانشجویان پیرو خط امام بود که درس و تحصیل در فلوریدای آمریکا را رها و با لبیک به فرمان امام ره) رهسپار جبهه و جنگ شد.

در بخشی از وصیت این شهید آمده است: «در زمان حیات خود نتوانستم خدمتی برای مردم انجام دهم، مرا در زادگاهم دفن کنید تا به علت حضور آرامگاهم در این مکان، مسئولان خدمتی به مردم این روستا ارائه دهند.

روستای موگر از توابع بخش مرکزی شهرستان لنده در ۲۵کیلومتری شهر لنده واقع شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: