کد خبر: ۳۵۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۶
فرهنگی؛
امروز و در هفتمین روز از دهه کرامت، شمیم عطر خوش بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) سراسر کهگیلویه را عطرآگین کرد.

حضور کاروان زیرسایه خورشید و شمیم عطر رضوی در دهدشت + تصاویر

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت، در هفتمین روز از دهه کرامت کاروان زیر سایه خورشید با حضور خدام حرم مطهر امام رضا علیه السلام در معیت پرچم متبرک رضوی به شهرستان کهگیلویه آمد و شمیم بارگاه ملکوتی ثامن الححج علیه‌اسلام این شهرستان را عطرآگین کرد.

اولین مقصد خدام بارگاه ملکوتی حضور در زندان دهدشت و در کنار زندانیان در بند بود، امروز بازار عطر تبرکی و جدال چشم‌های خسته از هیاهوی ملال‌آور داغ است، اینجا ضامن‌آهو گرفتارها را نوازش می‌کند و ضریح دل‌های زوار راه دور آیه به آیه احساس امام رضایی می‌ریزد.

خدام الرضا از جوار ضامن‌آهو به دیار دوستداران آن امام آمدند و آزادی را به ۲ زندانی در کهگیلویه هدیه کردند، بیرق امام رئوف علیهم السلام دشت تشنه را سیراب و دیدار روی خورشید را قسمت می‌کند.

حضور کاروان زیرسایه خورشید و شمیم عطر رضوی در دهدشت + تصاویر

مقصد بعدی خدام الرضا پس از معجزه ای از جنس آزادی، حضور در بیمارستان دهدشت و در میان بیماران و کادر درمان بود، شمیم خوش رضوی در جای جای بیمارستان پیچید و با عیادت از بیماران زمینه تیمم جستن کادر درمان و بیماران را به بیرق سبز رضوی فراهم کردند و دل های عاشق را به حریم دوست پرواز دادند.

حضور کاروان زیرسایه خورشید و شمیم عطر رضوی در دهدشت + تصاویر

سپس سفیران کاروان زیر سایه خورشید در روستاهای تل کوچک، کلات دشمن زیاری، لیرکک حضور یافتند و عاشقان رضوی به استقبال خدام و پرچم آمدند و در مقابل عظمت و شکوه این کاروان سر تعظیم فرود آوردند و بوسه عشق بر این پرچم زدند.

در ادامه خادمان امام رئوف در دیدار با خانواده شهید سالار شفیع نژاد شمیم رضوی را برای آنان به ارمغان آوردند و پس از آن مقصد پایانی خدام الرضا و کاروان زیر سایه خورشید حضور در جشن بزرگ دهه کرامت در کهگیلویه بود که با مولودی خوانی خادم حرم رضوی در وصف این امام بزرگوار دل مردم عاشق زیارت حرم ثامن الححج ع را روانه حرم کرد.

گفتنی است هر ساله هم‌زمان با دهه کرامت کاروان زیر سایه خورشید متشکل از خادمان آستان قدس رضوی با حضور در کهگیلویه عطر پرچم گنبد منور رضوی را در این شهرستان می‌پیچانند و فضای معنوی زیبایی را برای مردم رقم می‌زنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: