« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳
خطیب نماز جمعه تهران: مسئولین نظام مراقب باشند اصحاب فتنه نفوذ نکنند، مخصوصا در این زمینه به وزارت علوم تذکر می دهم متاسفانه این قضیه تعدادی از نمایندگان مجلس را ناراحت کرده است، بعلاوه به وزارت آموزش  پرورش هم این تذکر را می دهم

 

به گزارش آوای دنا، آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی خطیب نماز جمعه این هفته تهران در بخشی از سخنان خود مقوله فرهنگ را مورد بررسی قرار داد و گفت: این نکته را بگویم که حل مشکلات منحصر به دست دولت نیست، حکومت و قوای سه گانه برای حل مشکلات باید وارد شوند. از دولت محترم تشکر می کنم که طرح جامع سلامت را به وجود آوردند. مردم خیلی خوشحال شدند. من به برادر عزیزم ریاست محترم جمهور تبریک می گویم. الان آنها که به بیمارستان مراجعه می کنند احساس می کنند خیلی راحت ترند.

وی با بیان اینکه اما با این وجود مردم متدین دغدغه هایی دارند ادامه داد: یکی اینکه کشور اسلامی باید چهره اش اسلامی باشد. نمایان شدن بدحجابی در این کشور دهن کجی است به اسلامیت نظام، دهن کجی است به امام (ره)، به شهدا و خون شهدا. لذا مسئولین نباید رضایت بدهند به چنین چیزی .

موحدی کرمانی افزود: گناه اگر سری انجام بگیرد و مردم مطلع نشوند هیچکس مسئول نیست. نه تنها مسئولیت نداریم بلکه مجاز به تفحص نیستیم ولی اگر گناه آشکارا صورت گرفت دامن همه را می گیرد و اگر اقدام لازم برای ریشه کن کردن گناه انجام ندهند همه مسئولند و همه گناهکار.

خطیب نماز جمعه تهران در ادامه ضمن تشکر از برنامه های صدا و سیما اظهار داشت: مردم در فیلم ها تحمل دیدن چهره های بدنام و بدسابقه را ندارند ولو اینکه این هنرمند، هنرمند قوی باشد. مردم وقتی چهره اینها را می بینند از شهدا خجالت می کشند.

وی در بخش پایانی سخنان خود خطاب به مسئولان گفت: مسئولین نظام مراقب باشند اصحاب فتنه نفوذ نکنند، مخصوصا در این زمینه به وزارت علوم تذکر می دهم. متاسفانه این قضیه تعدادی از نمایندگان مجلس را ناراحت کرده است. بعلاوه به وزارت آموزش  پرورش هم این تذکر را می دهم.

موحدی کرمانی افزود: آنهایی که متصدی دادن مجوز به نشریات و کتب هستند توجه کنند مبادا نمایشگاه کتابی که بر ما گذشت و کتاب هایی که ذهن جوانان را مشغول می کند به دست خانواده ها برسد، مسئولیت در این زمینه شدید است. کتاب یعنی پرورش دهنده مغزها، اگر کتابی باشد ولو بخشی از کتاب ذهن را مشوش کند، آن کسی که مجوز داده باید بداند مسئول است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: