کد خبر: ۳۵۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۲
سیاسی؛
مردم ولایتمدار شهر دهدشت عصر روز دوشنبه در سوگ سیدالشهدای خدمت و همراهان شهیدش به عزاداری و سوگواری پرداختند.

عزاداری و سوگواری مردم دهدشت در شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش | امام جمعه کهگیلویه: آیت‌الله رئیسی قوت قلب مردم محروم و مستضعف بود + فیلم

به گزارش آوای رودکوف از دهدشت، عصر امروز دوشنبه و به مناسبت شهادت هشتمین رئیس جمهور ایران آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش مراسم دسته‌روی و عزاداری از جلوی فرمانداری به سمت مصلی امام خمینی برگزار شد.

عصر امروز دوشنبه و همزمان با اولین روز شهادت رئیس جمهور مردمی آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش، مردم ولایتمدار شهر دهدشت با برگزاری اجتماع بزرگ عزاداری در سوگ این شهید خدمت و همراهان شهیدش به عزاداری پرداختند و یاد و خاطره رئیس جمهور مردمی و مظلوم را گرامی داشتند.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در اجتماع عزاداری مردم در مصلی امام‌ خمینی شهر دهدشت با اشاره به ابعاد شخصیتی شهید رئیسی، اظهار کرد: آیت الله رئیسی قوت قلب مردم محروم و مستضعف بود و همواره خود را سرباز ملت می‌خواند.

امام جمعه کهگیلویه، با بیان حزن و اندوه در غم از دست دادن رئیس جمهور محبوب مردم، افزود: مگر شهید رئیسی که بود که این چنین دل ملت را آشوب کرد و این چنین در غم از دست دادنش گریان شدند.

وی تصریح کرد: شهید رئیسی یک رئیس جمهور مردمی و پای کار بود و در همه حال در خدمت به مردم بود تا جایی که حتی جمعه ها را بر خود حرام کرده و بطور مداوم در بازدید و سرکشی بود و حضور واقعی در بین مردم و نه تصنعی او را محبوب کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه با بیان اینکه به تعبیر رهبری شهید رئیسی رئیس جمهور با کفایت بود، گفت: در مقابل دشمنان با عزت و اقتدار ایستادگی کرد و برای اینکه چکمه سرباز صهیون را از سینه کودک مظلوم بردارد کشور به کشور مذاکره داشت.

وی با بیان اینکه سیدالشهدای خدمت احیاگر دیپلماسی غیرت بود، تصریح کرد: شجاعت شهید رئیسی به حدی بود که قرآن در دست می گرفت و عکس حاج قاسم را آنجایی که او را تروریست می خواندند بلند کرد.

امام جمعه کهگیلویه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی شهدای بسیاری تقدیم کرده است، خاطرنشان کر: نگران نباشید رئیسی و مطهری‌ها و رجایی ها و بهشتی ها رفتند اما انقلاب و آرمانها ادامه دارد و اتحاد بین مسلمانان احیاگر تفکر شیعی است.

عزاداری و سوگواری مردم دهدشت در شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش | امام جمعه کهگیلویه: آیت‌الله رئیسی قوت قلب مردم محروم و مستضعف بود + فیلم

در این مراسم عزاداری، سید حمزه محقق‌زاده با تسلیت شهادت آیت‌الله دکتر رئیسی و همراهانش، اظهار کرد: ما رجایی‌ها و بهشتی‌ها و حاج قاسم دادیم چهره هایی که در مکتب امام رشد کرده و برای خدمتگزاری شبانه‌روز نمی‌شناختند.

فرماندار کهگیلویه، افزود: شهید رئیسی، جمهوری اسلامی را در سیاست خارجی سرافراز کرد و در تکمیل کارهای بر زمین مانده و پروژه هایی راکد دست توانایی داشت و در دیپلماسی و زنده کردن نام مقاومت به خوبی عمل کرد.

وی، خاطرنشان کرد: به مردم کهگیلویه این تضمین را می‌دهم که در اجرای امورات هیچ گونه خللی پیش نخواهد آمد و خدمت، با قوت بیشتر ادامه دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: