کد خبر: ۳۵۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۵
به یاد رئیس جمهور شهید و شهدای سانحه هوایی ورزقان ؛
با هدف تبیین ویژگی‌های شخصیتی شهید جمهور حضرت آیت الله رئیسی محفل فرهنگی هنری پرواز ستارگان در یاسوج برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ با حضور جمعی از مسولین استانی ؛ مردم ؛ هنرمندان و اصحاب رسانه و با هدف تبیین ویژگی‌های شخصیتی شهید جمهور حضرت آیت الله رئیسی محفل فرهنگی هنری پرواز ستارگان در یاسوج برگزار شد.

 در این محفل جمعی از هنرمندان استان در قالب شعر و نقاشی در وصف شهید جمهور تولید محتوا کردند.

امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه این مراسم با توجه به تولید محتوای هنرمندان در رسای رئیس جمهور شهید و یارانش  گفت: آثار این هنرمندان به زودی برای عموم به نمایش درخواهد آمد.

 معاون سیاسی امنیتی استاندار هم در این محفل با اشاره به سوره مبارکه العنكبوت آیه 69 (وَالَّذينَ جاهَدوا فينا لَنَهدِيَنَّهُم سُبُلَنا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ المُحسِنينَ) گفت:از مصادیق بسیار بارز این آیه مبارکه شهدای عزیزی است که امروز بخاطرشان دور هم جمع شدیم.

سید جواد هاشمی افزود:هر قدمی که خالصانه در راه خدا برداشته می شود بی نتیجه نیست و اخلاص در عمل یکی از دستورات صریح دین اسلام و ائمه اطهار است که موجب رستگاری ادمی می شود و قطعا این شهدای عزیز ما دارای چنین خصلتی بودند که در شب ولادت امام رضای علیه السلام به دیار حق شتافتند.

وی افزود:رئیس جمهور شهید ما از ویژگیهای بسیار زیادی برخوردار بودند به قول آقای میثم مطیعی که گفتند؛ خوبان را صف اول برداشتند کسانی بودند که واقعا  گلچین شدند در عرصه خدمت و سفره ای که رئیس جمهور شهید ما پهن کردند ما باید این سفره را گسترده تر کنیم انتخابات نزدیک است و باید با انتخاب درست خود فردی را انتخاب کنیم در قد و قواره آیت الله رئیسی باشد که بتواند این راه را ادامه دهد.

هاشمی در ادامه گفت:در کمتر از سه سال از عمر با برکت دولت سیزدهم نزدیک به 8400طرح نیمه تمام ؛ تعطیل و نیمه تعطیل فعال و به عرصه تولید می رسند و بخش بزرگی از جوانان ما اشتغال پیدا می کنند این نعمت بزرگی است و باید قدر این نعمت را بدانیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار در ادامه اظهار داشت:شهید آیت اله رئیسی و وزیر امورخارجه معمار دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران بودند.

محفل فرهنگی هنری پرواز ستارگان در یاسوج برگزار شد/ هاشمی:مسیر آیت الله رئیسی باید امتداد پیدا کند/تصاویر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: