شهادت رئیس جمهور خدوم ‌و مغتنم و همراهان را محضر رهبر معظم انقلاب ‌‌و امت شهیدپرور ایران تسلیت عرض می‌نماییم.آوای رودکوف

      
کد خبر: ۳۵۸۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران پاسخ می دهد؛
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: بیش از ۹۰ درصد از مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد تحت پوشش ایرانسل و همراه اول قرار دارد.

چند درصد کهگیلویه و بویراحمد زیر پوشش ایرانسل و همراه اول است؟

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: بیش از ۹۰ درصد از کهگیلویه و بویراحمد تحت پوشش ایرانسل و همراه اول قرار دارد. مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص ضعیف بودن اینترنت در این شهرستان اظهار کرد: سفر من به کهگیلویه و بویراحمد و گچساران در راستای عیادت از دو همکارم در مخابرات گچساران که در هنگام خدمت دچار سانحه شدند صورت گرفته است.

وی بیان کرد: سلامتی همکاران و پرسنل شرکت مخابرات برای ما مهم تر از همه چیز است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: بر اساس برنامه ای که با همراه اول داریم و تفاهم نامه هایی که در مخابرات ایران رد و بدل شده ،نسبت به توسعه سایت های همراه اقدام می کنیم.

سلطانی عنوان کرد: در کهگیلویه و بویراحمد سال گذشته افزون بر ۳۰۰ سایت شهری و روستایی یا سایت جدید احداث، تغییر تکنولوژی و یابهینه سازی و بازسازی،ارتقاء پیدا کرده و وضعیت آنتن ها نیز مرتب شده است.
وی با اشاره به اینکه این اقدام یک کار بزرگ در استان بوده، گفت: کهگیلویه و بویراحمد به دلیل اقلیم خاص و کوهستانی بودن آن، این کار را برای ما و مجموعه مخابرات سخت می کند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: اعتبارات نیز محدود می باشد،بنابراین سعی می کنیم با اولویت هایی که توسط همکاران ما در کهگیلویه و بویراحمد انتخاب می شود آنها را در برنامه سال قرار داده و از نظر امکانات و تجهیرات پشتیبانی می کنیم تا مشکل برطرف شود.

سلطانی بیان کرد: در موضوع پوشش سایتهای سیار در استان باید کار اساسی انجام شود،به علت محدودیت اعتبارات که داریم بین ۲۰۰ الی ۳۰۰ سایت می توانیم در کهگیلویه و بویراحمد ایجاد یا تغییر تکنولوژی دهیم.

وی افزود: ما برنامه داریم که این اقدام را به یکباره انجام دهیم در آینده نزدیک جلسه ای با نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد خواهیم داشت، طرح دوساله ای را برای اینکه استان در بخش ثابت و سیار کاملا متحول شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ادامه داد: امیدواریم با حمایت نمایندگان استان در مجلس و دولت جدید سریعتر این‌مشکلات را برطرف کنیم.

سلطانی با اشاره به سفر زمینی خود به گچساران اضافه کرد: در این سفر همزمان وضعیت سیگنال ها نیز تست می شود و عدم پوشش و یا ضعیف بودن در برخی محورها و روستاها وجود دارد که باید اینها را نیز بخصوص روستاهای پر جمعیت در برنامه امسال قرار دهیم.

وی با اشاره به برخی کنده کاریهای فیبر نوری در گچساران گفت: طی بازدید در یاسوج نقاطی که شرکت مخابرات ایران اقدام به توسعه کرده ترمیم و بتن کرده و هر جایی که در کشور کار می کنیم سریعا آن را ترمیم می کنیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار کرد: بیش از ۹۰ درصد از کهگیلویه و بویراحمد تحت پوشش ایرانسل و همراه اول قرار دارد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
0
0
پوشش آنتن دهی ت سوق بیا دقیقا رو ب رو دکل وایسا گوشی افت صدا پیدا میکنه چند جا شهر کیفیت تماس و اینترنت داغونه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: