شهادت رئیس جمهور خدوم ‌و مغتنم و همراهان را محضر رهبر معظم انقلاب ‌‌و امت شهیدپرور ایران تسلیت عرض می‌نماییم.آوای رودکوف

      
کد خبر: ۳۵۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
خبر خوب؛
ستون نویس آوای رودکوف به عنوان عضو کارگروه روابط عمومی کالج بین المللی زیریت منصوب شد.

انتصاب ستون نویس

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛با صدور حکمی از طرف ریاست دانشگاه و تایید هیات علمی کالج بین المللی زیریت ، دکتر حجت بقایی به عنوان عضو کارگروه روابط عمومی کالج منصوب شد.

به گزارش خبرنگارما ، فعال کردن حوزه روابط عمومی در ایران ، خاورمیانه و آسیا و همچنین جذب دانشجویان در رشته های مرتبط از جمله فعالیتهای دکتر بقایی خواهد بود.

طراحی و اجرای کارگاههایی در حوزه روابط عمومی،ارتباطات و رسانه نیز ازجمله فعالیتهای چند ساله اخیر بقایی است که حالا باید برخی از این برنامه ها را با همکاری کالج زیریت اجرایی نماید.

کالج بین المللی زیریت چند وقتی است که مجوز همکاری با موسسات آموزش عالی و تحقیقاتی در ایران و برخی کشورهای آسیایی را گرفته است و در چند کشور شعبه دارد .

انتصاب ستون نویس

لازم به ذکر است ، دکتربقایی سابقه ۶ سال خبرنگار صداوسیما، ۲۰ سال خبرنگار رسانه های ملی و بین المللی ، دبیر روابط عمومی دانشگاه جهانی ورزش ، عضو دپارتمان خبر کالج بین المللی ابن سینا ، دبیر اجرایی سازمان جهانی مدیران آینده در ایران ، مدیر روابط عمومی چند شرکت کوچک و بزرگ را در کارنامه فعالیتهای روابط عمومی خود دارد .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: