شهادت رئیس جمهور خدوم ‌و مغتنم و همراهان را محضر رهبر معظم انقلاب ‌‌و امت شهیدپرور ایران تسلیت عرض می‌نماییم.آوای رودکوف

      
کد خبر: ۳۵۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۵
از سوی حجت‌الاسلام سید محمود الهی نیا انجام شد:
خطیب نماز عید قربان شهرستان لنده گفت: روحیه ولایت پذیری فساد ستیزی و تلاش شبانه روزی رئیس جمهور شهیدمان را تا لحظه شهادت شاهد بودیم، تکلیف داریم از بین ۶ کاندید با مشورت با تحقیق و گوش دادن به مناظره ها آن کسی که شایسته تر هست انتخاب کنیم.

از توصیه‌های انتخاباتی و جوانی جمعیت تا مطالبه گری برای خروج لنده از بن بست در خطبه‌های نماز عید قربان

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛حجت‌الاسلام سید محمود الهی نیا در خطبه های نماز عید قربان گفت :تقوای حضرت ابراهیم باعث شد که از امتحان بزرگ سربلند بیرون بیاید.

وی افزود :فلسفه عید قربان این است که انسان برای کسب رضای خداوند هر چیزی که در اختیارش هست برای رضایت محبوبش خرج کند.

الهی نیا در ادامه گفت: عید قربان پا گذاشتن بر شهوات و تمایلات حضرت ابراهیم بود و هر چه داشت در طبق اخلاص گذاشت ،اگر به عید قربان توجه شود خیلی از گره ها باز می شد.

حجت‌الاسلام الهی نیا با تبریک دهه امامت و ولایت گفت: ما در مقابل این مناسبت ها تکالیفی داریم و باید در جشن ها به شکل منطقی و شرعی شاد باشیم قربانی کردن در این روز پرفضیلت و ارزشمند است و آن چیزی که این روزها بیشتر نیاز است درس ایثار و از خودگذشتگی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنده در ادامه گفت: اگر غدیر به نحو شایسته تبیین می شد خیلی از معضلاتی که امروز در جامعه هست وجود نداشت.

الهی نیا گفت: در حال حاضر در شرایط حساس و تاریخی قرار داریم رئیس جمهور عزیز، مردمی و محبوبمان به درجه رفیع شهادت نائل آمد و تکلیف ما برای ادامه راه این شهید عزیز حضور حداکثر ای و انتخاب اصلح می باشد تا بتواند راه این شهید را ادامه بدهد.

خطیب نماز عید قربان تاکید کرد: روحیه ولایت پذیری فساد ستیزی و تلاش شبانه روزی رئیس جمهور شهیدمان را تا لحظه شهادت شاهد بودیم، تکلیف داریم از بین ۶ کاندید با مشورت با تحقیق و گوش دادن به مناظره ها آن کسی که شایسته تر هست انتخاب کنیم.

حجت‌الاسلام الهی نیا در ادامه به موضوع جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت: حقیقتا یکی از مسائل اساسی کشور موضوع جمعیت است اگه توجه نشود خسارت‌های جبران ناپذیری برای کشور به همراه دارد.

حجت‌الاسلام الهی نیا گفت: در یک مقطعی یک شعاری داده شد که ریشه دشمنی با ملت ایران در آن آشکار بود که فرزند کمتر و زندگی بهتر .

الهی نیا تاکید کرد: یک فرهنگ غلط بین مردم هست که مسائل اقتصادی را بهانه می کنند برای داشتن فرزند، در حالی که می بینیم افرادی که درآمد بالایی هم دارند به این موضوع توجهی نمی کنند و به غیر از مسئله جمعیت خانواده ها هم آسیب می بینند و اگر یک خانوده ای یک فرزند داشته باشد و خدای ناکرده آن فرزند در حادثه ای از بین برود چه زندگی می تواند داشته باشد.

حجت‌الاسلام سید محمود الهی نیا گفت: فرزند مایه آرامش است و خداوند هم رازق خانواده های فقیر در گذشته بودند با جمعیت زیاد و همه هم موفق بودند در زندگی،وظيفه داریم همدیگر را تشویق کنیم نسبت به این موضوع.

دلخوشی مردم بحث جاده لنده به تشان بود که می توانست لنده را از بن بست خارج کند امیدواریم در دستور کار قرار گیرد

الهی نیا گفت: در استان سیستان و بلوچستان که محرومترین استان است بحث فرزند آوری از همه استانها بیشتر است.حجت الاسلام الهی نیا گفت: باید در مقابل مردم مظلوم غزه همدردی کنیم، احساس درد و دین کنیم در طول تاریخ این فجایع بی سابقه هست .

خطیب نماز عید قربان در مورد راههای ارتباطی گفت: جاده ها و ارتباطات ریشه توسعه و آرامش مردم خواهند بود، جاده لنده به تراب پاتاوه در این دو سال سرعت و پیشرفت خوبی داشت و از فرماندار محترم تشکر می کنیم از سمت پاتاوه پیشرفت خوبی داشت اما از طرف لنده هم انتظار داریم تلاش بیشتری شود امیدواریم هر چه زودتر راه اندازی شود تا مردم نفس راحتی بکشند .

حجت‌الاسلام الهی نیا در پایان گفت: دلخوشی مردم بحث جاده لنده به تشان بود که می توانست لنده را از بن بست خارج کند امیدواریم در دستور کار قرار گیرد جاده لنده به چاروسا هم توفیقات آنچنانی نداشت که امیدواریم توجه خاصی شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: