کد خبر: ۳۵۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۰
در همایش طلایه داران تبلیغ شهرستان لنده عنوان شد؛
جلسه برنامه ریزی محرم با حضور مداحان، هیئت های مذهبی خواهر و برادر، روحانیون دهیاران ، دختران‌حاج قاسم ،فرماندهان پایگاه‌های شهرستان لنده در حسینیه ثارالله سپاه لنده برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ حجت‌الاسلام سید محمود الهی نیا در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا ،شهدای هفت تیر و شهدای خدمت از مداحان ،هیئت های مذهبی دهیاران ،دختران حاج قاسم، اصحاب رسانه و همه مسئولان و سبز پوشان حریم ولایت تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: همه این مجموعه یک هدف و یک مسیر دارند.

الهی نیا تاکید کرد: انتخابات یکی از آزمون های بزرگی است برای سرنوشت کشورمان و قطعا سرنوشت ساز است هم مشارکت و هم انتخاب اصلح لازم است.

حجت الاسلام الهی نیا گفت :در طول این ۴۵ سال کوتاهی هایی در انتخابات شد که دودش به چشم ملت و نظام رفت و قطعا نباید تکرار شود .

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنده گفت: رئیس جمهور شهید ما آیت الله رئیسی حجت را بر کشور و ملت ما تمام کرد باید کسی را انتخاب کنیم که عزت انقلاب و شهدا را حفظ کند و زیر سوال نبرد.

حجت الاسلام الهی نیا گفت :چند سالی است بحمدالله در باب غدیر تلاش‌های زیادی شد و برجسته نشان داده شد و عید غدیر بزرگترین عید مسلمانان است باید در حد توان اطعام، ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهر برپا شود، جلساتی هم گرفته شد و اعلام آمادگی هم شد.

حجت‌الاسلام الهی نیا تصریح کرد: محرم و صفر یک فرصتی برای جهاد تبیین است یکی از آسیب هایی بزرگی که تن رهبر عزیزمان را به فرمایش خودشان به لرزه درآورد بحث جمعیت است هیئت ها مداحان، روحانیون باید در این زمینه هماهنگ باشند .

الهی نیا تاکید کرد :هیئت های خواهران چند سالی است انصافا مراسمات سنگین و تاثیر گذاری برگزار می کنند و مسئله جمعیت در این هیئت ها مطرح شود و اگر به بحث جمعیت و فرزند آوری توجه نشود قطعا بحرانی در پیش خواهیم داشت و باید با تدبیر آسیب هایی که بی فرزندی و کم فرزندی دارند بیان کنیم که فرزند کمتر برابر با زندگی بدتر و مسئله فرزند آوری بیشتر مسئله فرهنگی است تا اقتصادی.

حجت‌الاسلام الهی نیا آسیب دیگری که در شهرستان وجود دارد را قمار آنلاین دانست و گفت: در این باره صحبت شود و حرام بودن آن برای مردم توضیح داده شد.

حجت‌الاسلام سید محمود الهی نیا گفت: هر کس مناظره های انتخابات را دیده باشد به درستی می تواند اصلح را انتخاب کند و از فرماندار، شورای نگهبان، شبکه نظارت و کسانی که روی صندوق ها زحمت می کشند تقدیر و تشکر کرد و از خادمین خواست از همین الان آماده باشند ساعت ۶ صبح روز جمعه درب مساجد باز باشد و همکاری لازم را در این زمینه با عزیزان صندوق داشته باشند .

الهی نیا از مداحان و هیئت های مذهبی خواست اگر پیشنهادی دارند ارائه کنند.

حجت الاسلام الهی نیا از مسئولین هیئت ها خواست از همان شب اول سینه زنی داشته باشند و از شهرداری خواست همکاری لازم را با هیئت ها داشته باشند همچنین از اداره برق درخواست کرد در زمینه برق با هیئت ها همکاری لازم را داشته باشند و از مسئولین هیئتهای که در روستاها مبلغ ندارند خواست از همین الان درخواست اعزام مبلغ داشته باشند.

در ادامه حاج دانش فرماندار ،حجت الاسلام عابدی خواه نماینده ولی فقیه در سپاه و حجت الاسلام محمودی اصل امام جمعه لنده بر اهمیت انتخابات و حضور حداکثری و انتخاب اصل تاکید داشتند.

 
خبرنگار:بهروز عادل فر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: