شهادت رئیس جمهور خدوم ‌و مغتنم و همراهان را محضر رهبر معظم انقلاب ‌‌و امت شهیدپرور ایران تسلیت عرض می‌نماییم.آوای رودکوف

      
کد خبر: ۳۵۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۳
آخرین همایش حامیان جلیلی در لنده برگزار شد؛
آخرین نشست هم‌اندیشی نیروهای جبهه انقلاب اسلامی شهرستان لنده با حضور دکتر ستار هدایت خواه نماینده ادوار گذشته مجلس در شهرستان‌های بویراحمد و دنا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛آخرین نشست هم‌اندیشی نیروهای جبهه انقلاب اسلامی شهرستان لنده با حضور دکتر ستار هدایت خواه نماینده ادوار گذشته مجلس در شهرستان‌های بویراحمد و دنا برگزار شد.

ستار هدایتخواه:بیش از ۲ میلیارد مسلمان جهان چشم‌انتظارشان انتخابات ایران /در دولت روحانی ۱۰۰۰ کارخانه تعطیل شد/ سعید جلیلی با برنامه ، قویتر و در امتداد راه شهید رئیسی /فیلم

ستار هدایت خواه در این نشست با تأکید بر اهمیت انتخابات گفت: در ابتدا باید تقدیر و تشکری کنیم از اتحاد و همدلی شکل‌گرفته در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری و پیوستن ستادهای انتخاباتی قالیباف، قاضی‌زاده هاشمی، زاکانی به ستاد سعید جلیلی که آغاز یک حرکت خوب برای آینده ایران اسلامی است.

وی در ادامه گفت: مقام معظم رهبری دو مطالبه مهم از همه ما دارد که مطالبه اول بحث مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات است که متاسفانه یک عده‌ای در انتخابات شرکت نکردند و برای ما که جمهوری اسلامی هستیم همراهی و حضور مردم و نقش‌آفرینی مردم از مهم‌ترین پایه‌های اقتدار ایران اسلامی است.

هدایت خواه گفت: اولین دلیل حضور ما این است که ما انسان هستیم که حق دخالت در تعیین سرنوشت خویش داریم و باید بیندیشیم که آیا انتخاب رئیس‌جمهور در زندگی ما نقش دارد یا نه و اینجاست که باید به نقش رئیس‌جمهور در تمامی ادارات و سازمان‌ها و وزارت‌خانه‌ها و منابع مالی کشور و حتی سبک زندگی ما نقش خواهد داشت.

وی افزود: انتخاب رئیس‌جمهور در تعیین سرنوشت ایران اسلامی نیز تعیین‌کننده است چرا که باید مدافع حقوق ملت ایران در جامعه جهانی باید باشد و به‌عنوان یک فرد ایرانی باید در این انتخابات شرکت کنیم تا در حق سرنوشت خود مشارکت داشته باشیم.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در ادوار هفتم و هشتم در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز چشم جهان اسلام به انتخابات ایران است چرا که به‌عنوان یک مسلمان وظیفه داریم از انقلاب اسلامی که پرچم‌دار جهان اسلام است.

وی افزود: امروز هرکسی بخواهد در مقابل ابرقدرت‌های جهان ایستادگی کند از ملت ایران الگو می‌گیرند و همین جوانان امریکایی در دل دانشگاه‌های امریکا برای دفاع از ملت غزه و آرمان‌های جهان اسلام تصویر مقام معظم رهبری را به‌عنوان یک الگو از سر درب دانشگاه‌های خود آویزان می‌کنند و حتی به زبان فارسی نیز شعار مرگ بر اسرائیل را سر می‌دهند.

هدایت خواه گفت: مهم‌تر از بحث مشارکت انتخاب فرد اصلح است که ابتدا عقل وظیفه می‌کند که یک فرد خوب را برای تعیین آینده خویش انتخاب کنیم.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در ادوار هفتم و هشتم در مجلس شورای اسلامی گفت: ما در سرنوشت نه ۸۰ میلیون ایرانی بلکه در تعیین سرنوشت بیش از ۲ میلیارد نفر مسلمان که چشم‌انتظارشان به انتخابات ایران اسلامی است سرنوشت‌ساز هستیم؛ لذا باید مشارکت در انتخابات را به بالاترین سطح ممکن برسانیم.

هدایت خواه تأکید کرد: اگر درست انتخاب نکنیم در برابر انتخابی که کردیم باید در پیشگاه خداوند و مردم به دلیل اشتباه در انتخاب خود باید پاسخگو باشیم چرا که هر تصمیم اشتباهی که بگیرد به‌واسطه انتخاب غلطی که ما داشتیم باید پاسخگو باشیم.

وی افزود: انتخابات یک مسئله ساده‌ای نیست که ما بخواهیم به‌راحتی از کنار آن بگذریم و الان چشم تمام ملت‌های آزادی‌خواه و مسلمان جهان به انتخابات ایران اسلامی است.

نماینده ادوار گذشته مجلس گفت: امروز دو نفر در دو جریان برای انتخابات ریاست‌جمهوری باید همدیگر به رقابت خواهند پرداخت که یک طرف جبهه انقلاب و طرف دیگر عوان و انصار دولت روحانی هستند که تمام وزرا و افراد تأثیرگذارش همان نیروهای دولت روحانی هستند.

وی در ادامه تأکید کرد: دولت روحانی دولت خسارت است چرا که خسارت‌های جبران‌ناپذیری به ملت ایران وارد کرد که بیش از ۱۸ هزار میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی را بر باد داد و ۶۰ تن طلا را تاراج کردند و بورس را نابود کردند و ۸ هزار میلیارد تومان از صندوق فرهنگیان را غارت کردند و به‌خاطر ارزان‌فروشی نفت بشکه‌ای بین ۲۰ تا ۳۰ دلار فروختند که بیشترین خسارت را به کشور وارد کردند که بیشترین سود را به دشمنان رساندند.

هدایت خواه اظهار کرد: چرا نفت در دولت خاتمی به ۲۰ دلار می‌آید و در دولت احمدی‌نژاد به ۱۱۰ دلار و دوباره در دولت روحانی به ۳۰ دلار و در دولت شهید رئیسی به ۸۰ دلار می‌رسد و این نیازمند تفکر عمیق است که علل و عوامل را باید بررسی کرد.

وی گفت: اسم دوم دولت روحانی را باید دولت تعطیلات نام‌گذاری کرد چرا که سایت‌های هسته‌ای ما را تعطیل کردند و غنی‌سازی ۲۰درصد را نابود کردند و در بحث ساخت مسکن نیز تعطیلی شد و کارخانه جات سراسر کشور عملاً تعطیلی شدند که کارخانه قند یاسوج در دولت خاتمی راه‌اندازی و با سوءاستفاده به برخی واگذار شد و در دولت احمدی‌نژاد به دولت برگشت و در دولت روحانی به برخی‌ها فروخته شد و آپارتمان در شیراز و شما گرفتند و در زمان حضور شهید رئیسی در قوه قضائیه به دولت واگذار شده و در زمان ریاست‌جمهوری شهید رئیسی به چرخه تولید برگشت.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در ادوار هفتم و هشتم در مجلس شورای اسلامی گفت: تعطیلی خرید واکسن، تعطیلی اجرای برنامه ۵ساله و تعطیلی سند تحول بنیادین و جایگزین‌کردن سند ۲۰۳۰ و تعطیلی طرح رتبه‌بندی فرهنگیان و تعطیلی نیروگاه‌های برق و پالایشگاه‌های نفت کشور و صدها تعطیلی در این دولت صورت‌گرفته است.

وی افزود: دولت روحانی را باید دولت فساد نامید چرا که در هیچ زمانی این‌همه فساد در سطح بالایی دولت رخ نداده بود که فساد برادر رئیس‌جمهور، فساد برادر معاون رئیس‌جمهور، فساد دختر وزیر آموزش‌وپرورش و وزارت صمت و وزیر نفت رد قراردادکرسنت، فرزند هاشمی رفسنجانی و حتی این‌ها به قالی‌ها و فرش‌های کاخ سعدآباد هم رحم نکردند.

وی افزود: این دولت، دولت ذلت بود چرا که امریکا را کدخدا نامیدن و ترس از این که اگر امریکا یک بمب بزند ما را نابود می‌کند که وزیر همین دولت بیان کرده است و اشتیاق برای قدم‌زدن در راهروهای سازمان ملل و وقتی رئیس‌جمهور ژاپن به ایران می‌آید مقام معظم رهبری حتی نامه رئیس‌جمهور امریکا را تحقیر می‌کند و یکی دیگر از تحقیرها این که به هواپیمای وزیر امور خارجه ما سوخت نمی‌دهند در سازمان ملل و عدم‌پذیرش نماینده ایران در سازمان ملل و درخواست امریکا برای تغییر این نماینده و در نهایت تغییر نماینده ایران در سازمان ملل در همین دولت که همه این موارد نشان از ذلت این دولت بوده است.

هدایت خواه گفت: اما دولت شهید رئیسی باید می‌آمد تا تمام خسارت‌ها و زیان‌های که دولت روحانی بر کشور تحمیل کرده بود را جبران می‌کرد و با آمدن دولت سیزدهم علاوه بر جبران تعطیلات شاهد افزایش غنی‌سازی تا ۶۰درصد و فعال‌کردن تمام سایت‌های هسته‌ای بودیم و پرداخت هزاران میلیارد بدهی اوراق مشارکتی که دولت یازدهم و دوازدهم پیش‌خور کرده بودند، وصل پول‌های بلوکه شده ایران در دولت شهید رئیسی و فروش نفت از ۳۰ دلار به ۸۰ دلار و در بحث مسکن نیز بیش از ۲ میلیون ۶۰۰ هزار مسکن مقدماتش فراهم و ۵۶۰ هزار واحد نیز در حال واگذاری و آماده واگذاری هستند آن هم در ۱ هزار روز و فعال‌کردن بیش از ۸ هزار واحد صنعتی و فروش نفت از کمترین سطح به بیش از دو میلیون بشکه رساندند.

وی افزود: در بحث کرونا روزی بود که بیش از ۸۰۰ نفر کشته می‌دادیم؛ ولی در دولت شهید رئیسی علاوه بر مدیریت آن و صفر کردن تعداد کشته‌های کرونایی تعطیلات کشور به صفر رسانیده شد.

هدایت خواه تأکید کرد: دولت سیزدهم علم مبارزه با مفاسد را در دستور کار قرارداد و از طرف دیگر رابطه با کشورهای جهان را در دستور کار قرارداد و در همین دولت سیزدهم عضو دو اتحادیه مهم جهانی بریکس و شانگهای شدیم که تحول اساسی در روابط دیپلماسی و دیپلماتیک ایران داشته است.

نماینده ادوار گذشته مجلس گفت: تنها وقت خواب شهید رئیسی فقط در حال پرواز و داخل خودروها بود که تنها رئیس‌جمهوری بود که در ۳ سال در دوباره در استان‌ها و برخی‌ها را تا ۶ بار در استان‌ها حضور یافت که برابر می‌کرد با تمام ۸ سال روحانی در سفرهای استانی که نشان از تفاوت در انتخاب است.

وی در ادامه تأکید کرد: شهید رئیسی عزت ایران اسلامی را جهان زنده کرده است و در سازمان ملل تصویر شهید حاج‌قاسم سلیمانی را علم می‌کند و از این مجاهد نستوه در خاک امریکا به‌درستی دفاع می‌کنند و در روزی دیگر قران را که حتی برخی از سران کشورهای عربی از نام بسم‌الله الرحمن الرحیم در سازمان ملل ترس داشتند را بر روی دست می‌گیرد و از حریت و مقام قران در چشم همه جهانیان مردانه دفاع می‌کند و اقتدار ایران اسلامی و جهان اسلام را به رخ همه جهانیان می‌کشاند.

هدایت خواه گفت: امروز معتقدم که سعید جلیلی دارای برنامه قوی، تیم برنامه‌ریز و انسان شایسته و برنامه‌ریز است که می‌تواند مشکلات کشور را با طرح‌ها و برنامه‌های خوبی که دارد پیش ببرد.

وی افزود: من در مجلس شورای اسلامی با آقای پزشکیان در مجلس هم دوره بودم و ندیدم در طرح‌ها و لوایح به‌عنوان کارشناس به‌عنوان موافق یا مخالف و یا ممتنع رای داده باشد.

هدایت خواه گفت: تیم امروز آقای پزشکیان وزرای روحانی هستند که آقایان آخوندی، آذری جهرمی و ظریف، زنگنه هستند که باید در حوزه انتخاب نهایت دقت را داشته باشیم.

وی افزود: در یک کلیپی که منتشر شده است فردی گفته بود اگر کسی یک مورد فساد از آقای جلیلی بیاورد جایزه می‌گیرد و اگر یک برنامه از پزشکیان بیاورد نیز جایزه می‌گیرد و ببینید که روشنگری مردم در حوزه‌های مختلف چقدر می‌تواند تأثیرگذار باشد.

هدایت خواه گفت: اعتقاد دارم سعید جلیلی در امتداد راه شهید رئیسی است و حتی منسجم‌تر و با برنامه تر است می‌تواند به‌درستی کشور را اداره کند.

وی افزود: ما در یک شرایط بسیار حساسی هستیم و باید همه نسبت به مشارکت همدیگر در انتخابات دور دوم ریاست‌جمهوری حضوری فعال داشته باشیم چرا که امروز و این شب‌ها شب قدر انقلاب اسلامی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: