کد خبر: ۳۶۰۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۱
یاداشت از البرز محمدخانی فعال اجتماعی؛
بیایید به تبعیت از شعار "برای ایران " دکتر پزشکیان ، "برای لنده" را دنبال کنیم، و با دوری کردن از مرزبندی های ناصواب با هر عنوان و پرهیز از انحصار و بی عدالتی که‌ متأسفانه هم در وضعیت موجود بوده و هم در گذشته ، بیش از این باعث خسران نگردیم .

بیایید به تبعیت از شعار

 پایگاه خبری آوای رودکوف-البرز محمدخانی فعال اجتماعی در یاداشتی نوشت:با عرض تسلیت به مناسبت این ایام حزن انگیز و با تبریک مجدد به هواداران جناب آقای دکتر پزشکیان ؛ اکنون که به فاصله ی کوتاهی انتخابات مجلس شورای اسلامی و ریاست‌جمهوری را پشت سر گذاشته ایم، بعنوان کوچکترینِ این دیار، بویژه از جوانان عزیز که غالبا طی سال‌های گذشته افتخار همکلاسی با آنها را داشته، خواهان تبدیل ایام رقابت به رفاقت و پرهیز از تقابل چه در فضای مجازی و چه واقعی، و با احترام به همدیگر و وحدت و هم افزایی، پیشرفت و توسعه دیارمان را بر منافع شخصی و گروهی ترجیح داده و از فرصت انتخابات و تغییر و تحولات به سود منطقه بهره برده چرا که با تجربه ی سال‌های گذشته تاکنون دیدیم که تقابل و تخریب ها و جانبداری های نابجا باعث آسيب و عقب ماندگی منطقه گردیده و فرصت ها از دست رفته اند.به فرمایش امام علی(ع) "الفرصهُ تمرُّمرّالسّحاب...:فرصت مانندابرمی گذرد".

واضح است که رمزموفقیت چه در سطح خرد وچه کلان،وحدت وانسجام است تاجایی که وحدت ازشعارهای انتخاباتی همه ی نامزدهای ریاست‌ جمهوری بوده چه آقای دکترجلیلی که این حقیرازایشان حمایت نموده وچه آقای دکترپزشکیان که بدرستی برآن تأکید داشتندوچه دیگربزرگانی که این روزهابیش ازهرزمانی اصراربراین موضوع دارند.

"یدالله مع الجماعه"
زندگی شیرین شود با اتحاد
حل شود هر مشکلی با اتحاد

بنابراین با وحدت و استفاده از همه ظرفیتها بویژه ظرفیت شایستگان است که می شود موانع و مشکلات کشور از جمله تحریم را برطرف یا بی اثر و حداقل کم اثر کرد و راه پیشرفت و ترقی را طی نمود (به گمانم بهترین راه هرچندکه ممکن است عجیب بنظر برسد استفاده از آقای دکتر جلیلی در جایگاه معاون اولی است که باتوجه به آرای بالای ایشان هم عدالت است و هم می توان از ظرفیت ایشان و حدود ۱۴ میلیون رأی دهنده به حمایت بهتر از دولت بهره برد و هم تحقق شعار وحدت آقای دکتر پزشکیان به معنای واقعی است، و بعبارتی هر دو با ظرفیت ها و دیدگاه‌های مختلف می‌توانند مکمل همدیگر باشند . که البته این صرفا یک آرزوست و دست ما کوتاه و خرما بر نخیل و به قول معروف صلاح مملکت خویش خسروان دانند)

اما در سطح شهرستان:
بیایید به تبعیت از شعار "برای ایران " دکتر پزشکیان ، "برای لنده" را دنبال کنیم، و با دوری کردن از مرزبندی های ناصواب با هر عنوان و پرهیز از انحصار و بی عدالتی که‌ متأسفانه هم در وضعیت موجود بوده و هم در گذشته ، بیش از این باعث خسران نگردیم . (باید اعتراف کنم که لنده در دوره مدیریت فعلی مظلومتر و مورد بی توجهی بیشتر قرار گرفته، با تشکر از خدمات انجام شده) .

لذا از تأثیرگذاران و تصمیم گیرندگان انتظار می‌رود در صورت تغییرات مدیریتی در شهرستان از ظرفیت شایستگانِ خود شهرستان که کم هم نیستند استفاده گردد چرا که اعتقاد دارم نیروی شایسته ی هر شهرستان نسبت به استعداد و ظرفیت های شهرستان خود ، اشراف بهتر و دغدغه مندی بیشتری دارد.

ان شاءالله که با هر فکر و اندیشه ای با وحدت و همدلی و حمایت و استفاده از ظرفیت همگان اعم از جوان و میانسال و سالمند شاهد پیشرفت روزافزون کهن دیارمان لنده، بخصوص در پروژه های عمرانی و بالاخص پروژه های تحول زای زير باشیم:

۱- تونل انتقال آب موگرمون با مزایای عدیده
۲- جاده لنده-تشان- بهمئی و خوزستان
۳- معدن فسفات قیام (کوه ريش )
۴- و ...

در پایان شاید بعضاً تصور کنند که چرا تا کنون همچو مطالبه ای نبوده؟ ولی باید بگویم که در گذشته بارها درخواست های اینچنینی مطرح شده، از جمله نامه ی سرگشاده ی تاریخ ۷/ ۷/ ۱۴۰۲ که قسمتی از آن در ادامه می آید:

جناب آقای استاندار ... درست است که تغییرات مدیریتی در هر دولتی طبیعی است ولی کنار گذاشتن بعضی نیروهای دولت قبل در سطح استان و جایگزین کردن نیروهای ضعیف‌تر صرفاً به خاطر رای دادن به دولت جدید ، در صورتی که در سطح کشور تعداد زیادی از مدیران رده بالای دولت قبل ابقاء شدند با شعارهای آقای رئیس جمهور مبنی بر داشتن نگاه یکسان به همه ی مردم و استفاده از همه ی ظرفیتها و نیروهای کارآمد کشور و همچنین تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر شایسته سالاری و وحدت و انسجام ملی‌ سازگاری نداشته و نه تنها باعث ضربه به مردم بلکه باعث بدبینی نسبت به دولت و نظام می‌گردد . هرچند که در دولت آقای روحانی علی رغم شعار اعتدال متأسفانه در این زمینه هم اعتدالی وجود نداشت .

اعتقاد دارم اکنون بیش از هر زمان دیگری جهت وحدت و انسجام که عامل پیشرفت و پیروزی است باید از انتصابات نابجا ، تبعیض و بی‌عدالتی‌ها در هر زمینه‌ای بویژه پروژه‌های عمرانی جلوگیری کرد .

(جناب آقای احمدزاده بخاطر اینکه‌ ذهنیتی ایجاد نشود لازم به توضیح است، این حقیر هم در این دوره و هم دوره قبل از حامیان آقای دکتر رئیسی و همچنین در این دوره و هم در گذشته از نماینده فعلی حاج آقا موحد حمایت کرده‌ام و هیچگاه در هیچ زمینه‌ای از هیچکس مطالبه شخصی نداشته‌ام) .

خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خوشنود باشی ومارستگار

ارادتمند البرز محمدخانی

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
شهروندلنده ای
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
0
0
درود وسلام بر محمدخانی عزیر وتقدیر از اوای رودکوف ،امیدواریم همانطوری که استاد دلسوز جناب محمدخانی گفتند ،عقلا وریش سفیدان ومعتمدین لنده تمام هم وغم خودرا معطوف همین سه مطالبه اصلی نمایند ،خصوصا اینکه حیاتی ترین مطالبه جاده لنده تشان هست که جناب محمدخانی به خوبی به ان اشاره داشتند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: