کد خبر: ۳۶۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸
صبح امروز انجام شد؛
مشاور وزیر و دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی وزارت آموزش و پرورش از فعالیت گروه‌های جهادی طرح شهید عجمیان دو در بخش پاتاوه شهرستان دنا بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج؛ضرغام پرنیان به همراه محمد جمالی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان ،سید رضا حسینی نیک مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان و محمد دانشی نسب سرپرست آموزش و پرورش شهرستان دنا از مدارس بخش پاتاوه بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت دانش آموزان جهادی در طرح شهید عجمیان قرار گرفتند و با آنان در فضایی صمیمی دیدار و گفتگو کردند.

مشاور وزیر و دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در سال گذشته قریب ۷۰ هزار کلاس درس بهسازی و شاداب‌سازی شده است که پایلوت اصلی آن سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور بود، خاطرنشان کرد: امسال ۱۱۰ هزار کلاس را نشانه‌گذاری کردیم که پایلوت اصلی تجمیع نیروهای جهادی و سازمان بسیج دانش‌آموزی است.

ضرغام پرنیان تقویت روحیه جهادی دانش آموزان را از ثمرات طرح شهید عجمیان ذکر کرد و‌گفت: دانش آموزان جهادی از استانهای مختلف کشور در این استان مدارس هدف گذاری شده را بهسازی و شاداب سازی خواهند کرد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان گفت؛۱۰۰ گروه جهادی در سطح مدارس استان تعداد ۷۰۰ کلاس درس را شاداب‌سازی می‌کنند.

محمد جمالی افزود: فعالیت گروه‌های جهادی با همکاری سازمان بسیج دانش آموزی از اوایل مرداد ماه آغاز و تا ۲۰ شهریور ماه ادامه دارد.

محمد دانشی نسب سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان دنا در جریان این بازدید گفت: در طرح شهید عجمیان ۲۰ مدرسه با ۱۴۰ کلاس درس بهسازی و شاداب سازی خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: