کد خبر: ۳۶۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۱

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج؛در این جلسه ،ابتدا فرماندار بویراحمد با خیر مقدم به اعضاء از فعالیت های شورای ترافیک تشکر کردند و گفتند ،بیشترین زمان جلسات را در شورای ترافیک داریم، اما به دلیل زیرساخت های ناقص ،آن جور که توقع هست ،مسئله ترافیک حل نشده هست .

ایشان گفت علاوه بر زیر ساخت ها و برخی کم کاری ها ، مشکل فرهنگ ترافیک هم مزید بر علت های دیگر شده و موضوع را تشدید می کند .

مهدوی مطلق گفت سال گذشته در خصوص ساماندهی مدارس تصمیماتی گرفته شد که ناقص ماند و امسال از یک شرکت خارج از استان دعوت کردیم بیاد و طرحی را برای سرویس مدارس به صورت سیستمی و هوشمند ارائه دهد و در صورت استقبال والدین ، می تواند کمک شایانی کند .

فرماندار بویراحمد گفت در ادامه طرح های اصلاحی ترافیک شهری ، ساماندهی برخی میادین مثل میدان مقاومت ،میدان جهاد در دستور قرار گرفته و مطالعات آن در حال انجام هست که در این جلسه ،میدان جهاد ،مورد بررسی قرار خواهد گرفت .

در ادامه این‌جلسه طرح ساماندهی ورودی و خروجی شهر یاسوج در میدان جهاد ،ارائه شد و با اخذ نظر اعضاء مقرر شد بعد از بازدید میدانی اعضاء ترافیک شهرستان ، به شورای ترافیک استان جهت بررسی نهایی ارسال شود . در این طرح قطر میدان جهاد کم تر و ورودی بلوار کشاورز و خروجی جاده اصفهان با ایجاد تغییراتی در وضعیت فعلی ؛ در رفت و آمد ها بدون برخورد و مواجهه با یکدیگر تسهیل خواهد شد و ظرفیت بیشتری در میدان برای تردد بوجود میاد .

در ادامه برخی از درخواست های مردمی از جمله ایجاد سرعت کاه های بیشتری در جاده دشتروم و اشکار سازی سرعتکاهها ،اصلاح سه راهی معروف به آخر آسفالت مصوب گردیدند . در ادامه نشست شورای ترافیک، امروز ساعت ۶تا ۷ صبح اعضاء از میدان جهاد به صورت حضوری بازدید کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: