کد خبر: ۳۶۱۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲
گزارش ارسالی از دهدشت؛
مسکن ملی، که قرار بود مایه آرامش و آسایش مردم باشد، به محلی برای طمع‌کاری دزدان تبدیل شده است. این وضعیت نه تنها اعتماد مردم به نهادهای مسئول را خدشه‌دار کرده، بلکه امنیت روانی جامعه را نیز به خطر انداخته است.

مسکن ملی طعمه دزدان کلید و پریز!

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛مردم شریف دهدشت که در مسکن ملی این شهر اقدام به ساخت و ساز کرده اند، این روزها با معضل دردناکی دست و پنجه نرم می‌کنند که نه تنها آسایش آن‌ها را سلب کرده، بلکه سرمایه آن‌ها را نیز به یغما برده است. دزدی‌های سریالی از سیم برق، کلید و پریز، کولر و قفل در واحدهای مسکونی ملی، آن‌چنان گسترده شده که دیگر نمی‌توان آن را یک حادثه تلقی کرد، بلکه باید به عنوان یک فاجعه اجتماعی به آن نگریست.

اینکه در شهرستانی که به داشتن تمدن و فرهنگ غنی شهره است، شاهد چنین بی‌قانونی گسترده‌ای باشیم، مایه تأسف و شرمساری است. مسکن ملی، که قرار بود مایه آرامش و آسایش مردم باشد، به محلی برای طمع‌کاری دزدان تبدیل شده است. این وضعیت نه تنها اعتماد مردم به نهادهای مسئول را خدشه‌دار کرده، بلکه امنیت روانی جامعه را نیز به خطر انداخته است.

مسئولان کجا هستند؟
در این میان، سؤالی که ذهن همه را به خود مشغول کرده این است که مسئولان چه می‌کنند؟ وزارت راه و شهرسازی که متولی ساخت و ساز این واحدهای مسکونی است، چه تدبیری برای حفظ امنیت آن‌ها اندیشیده است؟ آیا قرار است مردم برای حفظ اموال خود، خودشان دست به کار شوند؟

اینکه یک شهروند برای حفظ اموال خود در خانه‌ای که با هزار امید و آرزو ساخته است، مجبور شود شب‌ها تا صبح بیدار بماند و از اموالش حفاظت کند، عجیب نیست؟ آیا این وظیفه دولت نیست که امنیت شهروندان خود را تأمین کند؟

ضرورت برخورد قاطع با سارقان
از مسئولان محترم قضایی و انتظامی انتظار می‌رود با قاطعیت بیشتری با سارقان برخورد کنند و مجرمان را به سزای اعمالشان برسانند. همچنین، دستگاه‌های امنیتی باید تدابیر لازم را برای افزایش امنیت در مناطق مسکونی به ویژه واحدهای مسکونی ملی اتخاذ کنند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ندی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
0
0
وسایل برق ما و همسایمون هم دزد برد،چند روز بعد گفتن بیاین کلانتری دزدو گرفتیم اما وقتی رفتیم خودشون گفتن هیچی توش نیست برین پی زندگیتون.
ظاهرا ..... یاهم کم کاری می کنند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: