کد خبر: ۳۶۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۲:۵۱
در نشست خبری شهردار و شورای شهر لیکک با خبرنگاران؛
نشست خبری شهردار شهر لیکک با حضور اعضای شورای و خبرنگاران و مطالبه گران به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد.

شهردار لیکک گزارش عملکرد داد و شورای شهر بر ادامه هم‌گرایی با هدف حل مشکلات تاکید نمود

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از بهمئی ؛شهردار شهر لیکک در این نشست ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: اگر اقدامی در این سه سال عمر شورا و شهرداری در شهر صورت گرفت بحث همدلی و تعامل شورا و شهرداری است که هیچ وقت حاشیه ای نبود و نخواهیم داشت.

عباس مشیری گذری به عملکرد شهرداری و شورا زد و افزود : اجرای پروژه بزرگ دروازه قرآن بود که فاز اول و دوم آغاز شد و در حال حاضر در فاز آخر هستیم که در ادامه همین پروژه کمر بند سبز را داشتیم که در عرض ۸ متر بود و در ادامه همین دو پروژه بحث زیبا سازی و هویت بخشی شهر را در نظر داشتیم که تلاشیم هر چه زودتر تکمیل شوند‌.

شهردار شهر لیکک بیان کرد: ساماندهی میدان های شهر در اولویت شهرداری و شورا قرار گرفت که میدان های مادر و مرکزی و کتاب را ساماندهی آنها قرار گرفت.

مشیری از یک اقدام بی نظیر در حوزه شهرداری شهر لیکک خبر داد و خاطر نشان کرد: اجرای ۲۶۰ متر مربع آسفالت بود که این آمار در سطح استان و کشور یک رقم بی نظیری بود و این رقم اضاف تر از سهمیه سالانه بود که در هفته آینده فاز آخر آسفالت اجرا شود و هیچ خیابانی و کوچه ای نبود آسفالت نداریم.

وی بیان کرد: یکی از مشکلات اصلی کارگران شهرداری بحث بیمه بود که از بدو حضورم در شهرداری لیکک این مورد را در اولویتم قرار دادم و در حال حاضر کارگران شهرداری لیکک یک روز معوقه هم ندارند.

مشیری در بحث رفاهیات خاطر نشان کرد: رفاهیات کارگران شهرداری لیکک به صورت مستمر واریز میشود و بحث حقوق هم هیچ گونه معوقه ای ندارند که این موضوع مشکل اصلی آنها در لیکک بود که آن هم برطرف شد.

شهردار شهر لیکک ادامه داد: در حوزه اعتبارات استانی در سه سال گذشته صد درصد را جذب کردیم که بحث آلایندگی می توان اشاره کرد که با تلاش و تعامل شورا و شهرداری لیکک ۱۳۴ میلیارد تومان را جذف کردیم.

عباس مشیری : با تعامل با شورا می توان عملکرد خوبی رقم زد که با وحدت و تعاملی که داشتیم هر وقت پروژه ای را به شورا بردم رد نکردند.

مشیری گفت: با تعامل با شورا می توان عملکرد خوبی رقم زد که با وحدت و تعاملی که داشتیم هر وقت پروژه ای را به شورا بردم رد نکردند.

شهردار شهر لیکک افزود: حق آلایندگی بهمئی بر اساس سرانه توزیع شد و ۷۳ میلیارد وارد روستا ها شد و ۱۶۳ میلیارد تومان هم برای شهر ماند که در این پرونده حاصل زحمات تلاش های شبانه روزی شهرداری و شورا بود که به جزء حوزه قضایی بهمئی هیچ فرد سیاسی نمیتواند ادعای کمک به ما را در این پرونده را داشته باشد.

مشیری با بیان اینکه علاوه بر واریز ۱۳۴ میلیارد تومان به بهمئی که این رقم برای سال ۹۳ تا ۹۶ بود اضافه کرد: در حال رایزنی هستیم که سال های قبل که واریز نشد را به این شهرستان واریز شود‌.

شهردار شهر لیکک عنوان کرد: اقدامی بی نظیری که در پرونده حق آلایندگی بهمئی صورت گرفت این بود که با تلاش های فراوان خود خوزستانی ها تعهد و امضاء کردند که سالانه حق آلایندگی به شهرستان بهمئی واریز شود.

وی با اشاره به حوزه فضای سبز اشاره کرد و گفت: پارک بانوان احداث شد و دو پارک محله ای در حال آماده سازی هستند که به زودی تحویل مردم داده میشوند.

مشیری افزود: سنگ فرق در شهر لیکک پیش از ۴ هزار متر مربع احداث شد.

شهردار شهر لیکک بیان داشت: احداث ۴ کانال سیلاب را داشتیم که در فصل زمان دیگر مشکلی نخواهیم داشت گفت: احداث روشنایی خیابان های از ورودی ( روستای قبر قصیر ) تا خروجی شهر اداره برق انجام شد که همزمان روشنایی خیابان های دانشجو و و رهبری را انجام دادیم.

مشیری در بحث حمل نقل های شهرداری گفت: یک ماشین آتش نشانی و لودر به شهرداری شهر لیکک احداث شد.

شهردار شهر لیکک عنوان کرد: بازسازی گلزار شهدای گمنام را که یک فضای فرهنگی و معنوی است رو در برنامه قرار دادیم که کار های اولیه را انجام شد و در حال اتمام فاز آخر هستند.

وی در بحث جدول گذاری اشاره کرد و گفت: طول ۷ هزار متر مربع انجام شد و افزود: نصب تابلوی های خیابان را انجام شد.

مشیری در پایان گذری به استخدامی ها زد و آنچه در فضای مجازی مطرح است واکنش نشان کرد و گفت: استخدامی در چارت اداری شهرداری و قرار داد با شهرداری باید از طریق سازمان استخدامی و آزمون انجام شود اما آنچه استخدام شد زیر مجموعه پیمانکار و طرح های در دست اجراء شهرداری هستند که زیر نظر پیمانکار هستند.

رئیس شورای شهر لیکک ضمن تبریک هفته خبرنگاران گفت:رسالت خبرنگاران آگاهی بخشی به جامعه هست و وظیفه سنگینی برعهده دارند.

عبدالرضا شجاعی افزود:اعضای شورای شهر لیکک نمایندگان مردم هستند و وظیفه پیگیری مشکلات مردم رادارند و در مشکلات مردم مدیران ادارات را به شورا دعوت کردیم.

شجاعی در پایان با اشاره به اینکه ما نسبت به مشکلات مردم بی تفاوت نیستیم ادامه داد: در خصوص مشکلات مردم در بانک ها به زودی مدیران بانک ها را به شورا دعوت خواهیم کرد و باید پاسخگوی عملکرد خود باشند.

محسن کوکب نژاد عضو شورای شهر لیکک هم گذری به بحث استخدامی ها زد و گفت: استخدامی ها در شهرداری شهر لیکک اصلا جناحی و سیاسی نبود و از روی دلسوزی بود و از تمام طایفه ها استخدام شد.

رضا بنیادداشت دیگر عضو شورای شهر لیکک گفت: خبرنگاران با مردم شفاف باشید و مشکلات مردم را پیگیری کنید و افزود: خبرنگاران از باند بازی های سیاسی به جد خودداری کنند.

جمشید زکی نژاد دیگر عضو شورای شهر لیکک با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار گفت: تعامل شورا و شهرداری لیکک در سطح استان و کشور بی نظیر است.

وی در پایان هشدار به خبرنگاران داد و گفت: از تبعض ها و باند بازی های سیاسی به جد خودداری کنید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: