کد خبر: ۳۶۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۴
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده خبر داد:
جلسه برنامه ریزی مراسم پیاده روی اربعین حسینی در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوفاز لنده ؛ این جلسه با حضور موکب داران ،خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بخشدار موگرمون، هلال احمر، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران ،گروه های جهادی و دهیاران برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید محمود الهی نیا در این جلسه ضمن تشکر از موکب داران خانواده های معظم شهدا و گروه های جهادی گفت:چند سالی است که پیاده روی اربعین از شهر لنده به طرف امام زاده عمادالدین ولی در ۱۵ کیلومتری شهرمان به صورت خودجوش برگزار می شود.

وی افزود:ما وظیفه داریم احترام امام زاده شهرمان را داشته باشیم و چه روزی از اربعین بهتر که در این روز این امام زاده را زیارت کنیم .

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنده در ادامه گفت:هر چه همدلی و همراهی و در این کار بیشتر باشد فضیلت کاری که دنبال آن هستیم بیشتر خواهد شد.

حجت‌الاسلام الهی نیا گفت: زیرساخت‌های این حوزه و این مسیر در شان مردم مان نیست و از مسئولین خواست زیرساخت‌های لازم را جهت رفاه حال مردم و همچنین زائرانی که قصد زیارت امام زاده را در روز اربعین دارند فراهم کنند.

در پایان جلسه مقرر شد نیروی انتظامی مسئولیت برقراری نظم و امنیت و هلال احمر وظیفه سلامت زائرین و گروه های جهادی مسئولیت پذیرایی زائرین را در برگشت از امام زاده داشته باشند.

بنا بر اعلام رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنده مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی ساعت ۷ صبح روز اربعین از شهر لنده و روستاهای اطراف به طرف امام زاده عمادالدین ولی در روستای مونه برگزار می شود .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: