کد خبر: ۳۶۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فراخوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بهمئی؛
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بهمئی به تشریح ویژه برنامه های مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در این پرداخت.

گلزار مطهر شهیدان خوب مهیای استقبال از جاماندگان اربعین/حجت الاسلام خوبی نژادیان:موکب داران مرهم دل جاماندگان در روز اربعین باشند

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوفاز بهمئی؛دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بهمئی به تشریح ویژه برنامه های مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در این پرداخت.

حجت الاسلام طاها خوبی نژادیان افزود: مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی شهرستان بهمئی از پارک شهدای گمنام تا گلزار مطهر شهیدان خوب برگزار خواهد شد که مجددا جزئیات بیشتر مراسم اعلام میشود.

وی با بیان اینکه در مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی سال گذشته پیش ۵۴ موکب جهت خدمات رسانی به صورت خودجوش در مسیر از زائراین پذیرایی کردند گفت: امسال هم از تمام موکب داران و هیئات مذهبی و مردم و تمام ظرفیت ها جهت پذیرایی از زائراین و بر پایی موکب در این مسیر دعوت میشوند جهت برپایی موکب خود میتوانند با شماره ۰۹۰۲۲۰۷۲۰۰۷ هماهنگی کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بهمئی در پایان با تقدیر از مردم گفت: عزیزان می توانند جهت ارسال نذر و نذورات خود چه بصورت نقدی و غیر نقدی با همان شماره اعلام شده هماهنگ کنند‌.

لازم به ذکر است : مراسم جاماندگان اربعین حسینی در شهرستان بهمئی سال گذاشته از گلزار مطهر شهدای گمنام شهر لیکک تا گلزار مطهر شهیدان خوب با حضور پر شور مردم بهمئی برگزار شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: