کد خبر: ۳۶۲۱۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
از سوی دبیر برگزاری همایش پیاده روی جاماندگان اربعین؛
دبیر برگزاری همایش پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی شهرستان بهمئی جزئیات مراسم را تشریح کرد.

جزئیات برگزاری آئین جاماندگان اربعین در بهمئی تشریح شد/ از « جاماندگان» جا نمانید

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوفاز بهمئی؛دبیر برگزاری همایش پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی شهرستان بهمئی گفت: عاشورا، ‌روز شهادت حماسه‌سازان و اربعين،‌ روز زيارت مرقد عاشورا سازان است عاشورا،‌ خروش خون حسين و اربعين،‌ پژواك اين فرياد ظلم شكن است.

کربلایی محمد بهمئی نژاد افزود: عاشورا،‌ زمانه خون و ايثار است و در اربعين،‌ تاريخ پاي درس حسين(ع) نشست. عاشورا روز كشت « خون خدا» در كوير جامعه ظلم زده است و اربعين،‌ آغاز برداشت نخستين ثمره آن. آري،‌اربعين،‌ فرصتي براي اعلام همبستگي با عاشورا است.

وی با بیان اینکه مراسم پیاده روی در بهمئی برای دومین سال است که از گلزار شهدای گمنام تا گلزار شهیدان خوب برگزار میشود گفت: دومین همایش پیاده روی اربعین حسینی در بهمئی روز یک شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ مصادف با اربعین حسینی ساعت ۱۶ از گلزار مطهر شهدای گمنام تا گلزار مطهر شهدای حرم ( شهیدان خوب ) برگزار میشود.

بهمئی نژاد مسیر پیاده روی از گلزار شهدای گمنام تا شهیدان خوب را به صورت رفت و برگشت ۱۲ کیلو متر اعلام کرد و افزود: با همه توان و ظرفیت آمادگی کامل را جهت برگزاری هر چه با شکوه این مراسم داریم.

دبیر برگزاری همایش پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی شهرستان بهمئی در پایان با تسليت فرارسيدن اربعين شهادت قافله سالار شهيدان حضرت ابا عبدالله الحسين (ع) از قشر های مختلف مردم شهيدپرور بهمئی به ويژه هيات‌هاي مذهبی و عزاداری و موکب های خدمات رسان دعوت مي‌نمايد تا در مراسم همکاری لازم را داشته باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: