کد خبر: ۳۶۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۸
توبیا تا طریق الحسین معنا کنیم...
رئیس کانون مداحان شهرستان بهمئی و عضو شورای کانون مداحان استان کهگیلویه وبویراحمد از عموم مردم جهت شرکت در مراسمات اربعین حسینی و قافله جاماندگان اربعین دعوت بعمل آورد.

دعوت رئیس کانون مداحان بهمئی ازمردم برای حضور درپیاده‌روی جاماندگان اربعین

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوفاز بهمئی؛سید وحید چام پور رئیس کانون مداحان شهرستان بهمئی و عضو شورای کانون مداحان استان کهگیلویه وبویراحمد در پیامی از عموم مردم جهت شرکت در مراسمات اربعین حسینی و قافله جاماندگان اربعین دعوت بعمل آورد.

متن این پیام به شرح زیر است:

اربعین ، رمز پویایی همیشگی نهضت پر بار حسینی و اعلام پایبندی به مکتب سرخ عاشوراست.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
امام صادق علیه‌السلام می فرمایند: «زائرِ حسین علیه السلام وقتى به قصد زیارت از خانه‏‌اش خارج می‌شود، سایه‏‌اش بر چیزى نمی‌افتد، مگر اینکه آن چیز برایش دعا می‌کند. و هنگامى که آفتاب بر او بتابد، گناهانش را از بین می‌برد، همان‌طور که آتش هیزم را از بین می‌برد.»

عاشورا رستاخیز زمین و زمان بود و اربعین تکرار یاد و خاطره حماسه سازان کربلاست. پیام این جانفشانی و شهادت در راستای زنده نگاه داشتن دین خدا و اسلام ناب محمدی برای پیروان راستین آن امام همام و آزاده، همچون چشمه ساری زلال و همیشه جوشان و خروشان است که پاکباختگان و دلسوختگان حضرتش را تا ابدیت از عشق، ایثار، همیّت، ظلم‌ستیزی و یاری ضعفا سیراب می‌سازد.

اینجانب ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین سید و سالار شهیدان ، آقا ابا عبدالله الحسین(ع) و هفتاد دو لاله گلگون کفن دشت کربلا بر عاشقان و شیفتگان خاندان عصمت و طهارت از عموم مردم متدین و ولایی استان کهگیلویه وبویراحمد ، خاصه مردم عزیز شهرستان بهمئی دعوت می نمایم تا با حضور پر شور در اجتماع مردمی مراسم شب اربعین حسینی در روستای اسلام آباد و همچنین و ویژه تر در مراسم جاماندگان قافله اربعین در عصر روز یکشنبه ساعت ۱۶ عصر از گلزار شهیدان گمنام شهرلیکک تا گلزار شهیدان شاه چراغ (شهیدان خوب) شرکت کرده و بار دیگر عشق و ارادت خود را به سیدالشهدا و شهیدان ابراز نمایند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: