کد خبر: ۳۶۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۹
در خطبه های نماز جمعه عنوان شد:
نماز جمعه این هفته شهر لیکک به امامت حجت الاسلام موسوی منش اقامه شد.

تاکید خطیب جمعه لیکک بر ضرورت حل مشکلات معیشتی مردم و رفع موانع از پروژه آبرسانی به شهر لیکک

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوفاز بهمئی؛امام جمعه موقت شهرستان بهمئی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر لیکک گفت: جمعه دوم شهریور ماه آغاز هفته دولت و گرامیداشت شهادت شهیدان دولت رجایی و باهنر است که این هفته را خدمت همه دولتمردان تبریک عرض میکنم.

حجت الاسلام سید عبدالرضا موسوی منش افزود: در هشتم شهریور ۱۳۶۰ منافقین کوردل با انفجار دفتر نخست وزیری دویار دیرین امام و انقلاب و دو اسوه علم شهیدان رجایی و باهنر را به شهادت رساندند.

وی عنوان کرد : دولت شهیدان رجایی و باهنر در آن فرصت کم مسئولیت شان در آن دوره بحران بیشترین تلاشها و کوشش ها را برای خدمت به اهداف مقدس انقلاب از خود نشان دادند و همین روز بنام روز مبارزه با تروریسم نامگذاری شد.

امام جمعه موقت شهرستان بهمئی بیان کرد: انتظار میرود علرغم همه تلاشها و فعالیت های دولتهای گذشته ، دولت چهاردهم هم که الحمدالله مجلس شورای اسلامی تمامی اعضای کابینه را تایید کرد و رای اعتماد دادند باید رفع مشکلات مردم الخصوص معیشتی کوتاهی نکنند.

موسوی منش با اشاره به اینکه مسئولان شهرستان بهمئی هم پیگیری و رفع مشکلات مردم اولویت تان باشد بیان کرد: قطعا دولت مردان بهمئی طرح هایی جهت افتتاح و به بهره برداری دارند که آن ها را باید برای مردم بازگو کنند.

وی با ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی گفت: یک شنبه چهارم شهریور مصادف با ۲۰ صفر روز اربعین حسینی می باشد که اربعین حسینی ادامه و تکمیل راهبردی عاشورا است و قیام امام حسین ع ولایتمداری است و انگیزه قیام امام حسین اصلاح است و این اربعین حسینی یک برکت عظیم الهی است.

موسوی منش افزود: یکی از بزرگترین و با شکوه ترین مراسم های عزاداری شیعیان در جهان مختص روز اربعین در کربلا است جمع کثیری که توانایی جسمی و مالی داشتند به کربلا و نجف مشرف شده اند و در این حرکت عظیم توفیق شرکت داشتند قطعا جاماندگان اربعین هم با تدابیری که مسئولین فرهنگی و هیئت های مذهبی در شهرستان بهمئی فراهم آوردند ان شاء الله این مراسم با هر چه با شکوه تر از کنار اماکن مقدس و قبور شهدا برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه از تلاش ها و هدایا و نزورات مردم شهرستان بهمئی به موکب های که به نجف و کربلا اعزام شدند کمک کردند تقدیر و تشکر می شود بیان کرد: افتخار بزرگی برای شهرستان بهمئی که که امسال سه موکب به کشور عراق اعزام کردند و از تمام هیئت ها و مردم عزیز مجددا تشکر میکنم.

امام جمعه موقت شهرستان بهمئی گذری به فرا رسیدن چهارم شهریور روز کارمند زد و گفت: روز کارمند را خدمت تمام کارمندان تبریک عرض میکنم اما انتظار میرود تکریم ارباب رجوع اولویت تان باشد و هر گونه کم کاری پذیرفتنی نیست.

موسوی منش خاطر نشان کرد: پنجم شهریور ماه مصادف با زاد روز محمد زکریا رازی شیمی دان و دانشمند بزرگ ایران است همچنین روز دارو سازی است که این روز را خدمت همه پزشکان و دارو سازان تبریک عرض میکنم .

امام جمعه موقت شهرستان بهمئی در پایان گریزی به وضع حال پروژه آبرسانی به شهر لیکک زد و گفت: ظاهرا طرح آبرسانی به شهر لیکک علیرغم همه تلاشها و فعالیت های مسئولین موبوطه هنوز نا تمام است که با توجه به گرمسیری بودن شهرستان بهمئی و گرمای شدید و عدم کیفیت آبهای موجود در این شهرستان انتظار میرود مسئولان هر چه زود تر این پروژه را به اتمام برسانند و تحویل مردم بدهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: