کد خبر: ۳۶۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۴
با پیگیری های مستمر فرمانده انتظامی شهرستان و با حضور مسولان استانی و شهرستانی انجام شد:
آئین کلنگ زنی ساخت ساختمان جدید فرماندهی انتظامی شهرستان بهمئی با حضور معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان شهرستان بهمئی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوفاز بهمئی؛صبح امروز آئین کلنگ زنی ساخت ساختمان جدید فرماندهی انتظامی شهرستان بهمئی با حضور معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان شهرستان بهمئی برگزار شد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که هدف فراجا تولید امنیت است، بیان داشت: امروز توفیق حاصل شد تا شاهد آغاز عملیات اجرایی ساختمان جدید ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان بهمئی باشیم.

سرهنگ جهانبخش محمدی سیرت گفت: هرچند فراجا مسئولیت امنیت را بر عهده دارد، نکته مهم، تولید امنیت حاصل و برآیند کلیه اقدامات و فعالیت ها در حوزه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و … است و اینها هستند که مجموعه کارهای مثبت آن ها می تواند در کنار زحمات کارکنان فراجا امنیت ساز باشد.

وی با تشکر از زحمات مسئولان شهرستان بهمئی و فرمانده انتظامی این شهرستان، اظهار داشت: به طور قطع می توانیم برکات این همکاری را در ایجاد آرامش، آسایش و امنیت برای مردم شاهد باشیم.

سرهنگ محمدی سیرت تصریح کرد: مجموعه سازمان فراجا به واسطه گستردگی ماموریت با آحاد و اقشار مردم ارتباط دارد و باید ساختمانی در شان مردم ساخته و به این مطلب توجه شود.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد:با همکاری و همدلی که بین سایر سازمان ها با فراجا وجود دارد باید کمک کنیم در حوزه تامین نظم و امنیت مردم عزیز این ساختمان در سریع ترین زمان ممکن ساخته شود.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی ضمن خیر مقدم گفت: کار ساخت ساختمان جدید انتظامی شهرستان بهمئی رسما امروز کلنگ زنی شد.

سرهنگ فرزین جمیشدی افزود: این ساختمان با زیر بنای ۱۲۴۰ متر مربع و با مبلغ ۵۷۹ میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی با بیان اینکه مدت پیمان این ساختمان ۱۵ ماه است ادامه داد: در آینده نزدیک شاهد افتتاح ساختمان فرماندهی انتظامی شهرستان بهمئی هستیم.

جمشیدی در پایان از تلاش های فرماندهی انتظامی و استان کهگیلویه و بویراحمد و معاونین ایشان تقدیر و تشکر کرد‌.

گفته میشود: این پروژه بعد از سال های سال و تلاش های فراوان فرمانده انتظامی بهمئی به کلنگ زنی شد .

خبرنگار سامان خوبی زاده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: