کد خبر: ۳۶۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۳
همزمان با چهارمین روز از هفته دولت انجام شد:
میز خدمت با حضورفرماندار ؛امام جمعه و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان لنده در مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛شامگاه دوشنبه پنجم شهریورماه 1403 میز خدمت با حضورفرماندار ؛امام جمعه و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان لنده در مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار شد.

جلال دانش فرماندار لنده به همراه حجت الا سلام محمودی اصل امام جمعه و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی با برپایی میز خدمت در مسجد صاحب الزمان (عج) پاسخگوی مطالبات مردم شدند.

درخواست فعال شدن پروژه ملی جاده لنده به تشان و بهمئی، تسریع در روند آب سد کوثر به لنده ،تسریع در عملیات احداث جاده لنده تراب پاتاوه ؛از سر گیری پروژه راه لنده به قلعه رئیسی؛احداث مسکن ملی ؛آسفالت و بهسازی جاده لنده به مونه و شیتاب؛وضعیت بهداشت و درمان شهرستان و از جمله سونوگرافی ؛وضعیت خطوط ارتباطی و اینترنت  و مشکلات برخی از شهروندان  مهم ترین مطالبات ملاقات کنندگان با فرماندار و مسولین شهرستانی بود..

فرماندار لنده در حاشیه این برنامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: هفته دولت زمانی مناسب برای بیان کارآمدی نظام در رفع مسائل و مشکلات جامعه است و این مهم جز با حضور کارگزاران نظام بین مردم و رسیدگی به مسائل و مشکلات آنان بدون واسطه میسر و محقق نمی‌شود.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: