کد خبر: ۳۶۲۴۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۲
یادداشت روز ؛
در روزهای اخیر، فضای مجازی به ویژه در استان کهگیلویه و بویراحمد شاهد انتشار خبری مبنی بر معافیت فرزند سیدعلی احمدزاده، استاندار این استان، به دلیل «ضعف شدید جسمانی پدر و نیاز به مراقبت» بود.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوفاز یاسوج ؛در روزهای اخیر، فضای مجازی به ویژه در استان کهگیلویه و بویراحمد شاهد انتشار خبری مبنی بر معافیت فرزند سیدعلی احمدزاده، استاندار این استان، به دلیل «ضعف شدید جسمانی پدر و نیاز به مراقبت» بود. این خبر که همراه با سندی در این باره منتشر شد، واکنش‌های منفی گسترده‌ای را در میان مردم به همراه داشته است. حتی افرادی همچون عبدالرضا داوری نیز با انتشار این خبر در توئیتر، به انتقادات خود نسبت به این موضوع افزوده‌اند.

سیدعلی احمدزاده از زمان انتصاب به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حواشی بسیاری مواجه بوده و عملکرد او بارها باعث ایجاد نگرانی و بدبینی در میان مردم نسبت به دولت سیزدهم شده است. انتصابات او که به نظر می‌رسد بیشتر تحت تأثیر نظرات نمایندگان مجلس انجام شده باشد، نیز بر این بدبینی‌ها افزوده است. اکنون، با انتشار خبر معافیت غیرقانونی فرزند وی، او خود را در مرکز اتهامات جدی قرار داده است.

این واقعه نشان‌دهنده آن است که چگونه سوءاستفاده از موقعیت‌های قدرت می‌تواند به سرعت باعث فروپاشی اعتماد عمومی شود. مردم انتظار دارند که مسئولان دولتی و مقامات محلی نمونه‌ای از صداقت و پایبندی به قانون باشند. با این حال، چنین اقداماتی نشان می‌دهد که برخی از مسئولان نه تنها به قانون پایبند نیستند، بلکه از آن برای منافع شخصی خود استفاده می‌کنند.

انتشار این خبر بار دیگر نشان داد که عدم شفافیت و فساد در سطوح مختلف مدیریتی چگونه می‌تواند بر اعتماد عمومی تأثیر بگذارد. هنگامی که مردم احساس کنند که حقوق آنها نادیده گرفته می‌شود و قوانین تنها برای گروهی خاص اعمال می‌شود، پایه‌های اعتماد به نظام سیاسی و اداری کشور لرزان می‌شود. این مسئله نه تنها برای استان کهگیلویه و بویراحمد بلکه برای کل کشور یک زنگ خطر جدی است.

مردم ایران، به ویژه جوانان، نیازمند الگویی از مسئولین و مدیران هستند که به عدالت، شفافیت و صداقت متعهد باشد. مسئولانی که به جای منافع شخصی، منافع عمومی را در اولویت قرار دهند و به مردم پاسخگو باشند. در غیر این صورت، چگونه می‌توان انتظار داشت که نسل جدید به نهادهای دولتی و مسئولان رده بالا اعتماد کنند؟

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
خالقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
0
0
اگراین جریان واقعیت داشته باشدبایدرسانه ای شودوبدست رهبری هم برسد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۷
تخا ولمو کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۷
0
0
عدالت مُرد
عدالت رفت
صداقت کجا
شفافیت کیلویی چند
بخدا با ریش عدالت را تیغ میزنند
حق خوری میکنند
پخمگان را بعنوان نخبگان جا میزنند
سهمیه ای ها همه مناصب و شغل ها رو گرفتند
اوضاع و احوال الان مملکت باعث و بانی اش فقط فقط سهمیه ای ها هستند
تا یک بارنگری در قانون نشه و کسانی که بدون توجیه رفتن بالا پایین نیان همین آش و همین کاسه است
محمدحسین صادقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۷
0
0
سلام و درود به شما که مطلب را رسانه ای کردین واقعا برای استاندار که خود از انقلابیون(انقلابی نماها)هستند متاسفم وقتی شما رعایت نکنی از دیگران چه انتظاری داری
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: