کد خبر: ۳۶۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵
در ششمین روز از هفته دولت انجام شد:
به مناسبت هفته دولت ورزشکاران و هیئت های ورزشی شهرستان لنده با فرماندار این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛ به مناسبت هفته دولت ورزشکاران ؛ قهرمانان ورزشی و هیئت های ورزشی لنده با فرماندار این شهرستان دیدار کردند.

در این دیدار صمیمی روسای هیئت های ورزشی گزارشی از فعالیت هیئت خود در سال جاری و همچنین مشکلات خود در هیئت ها را بیان نمودند.

در این جلسه جلال دانش فرماندار شهرستان لنده ضمن اشاره به نیاز جامعه به داشتن سلامت جسمی و سلامت روان فعالیت ورزشی را مهمترین عامل روحیه بخشی در سطح اقشار مختلف جامعه یاد و همچنین مطرح کرد که مدیران ورزشی نسبت به برنامه ریزی و ریشه یابی مشکلات و موانع موجود در ورزش اقدام کنند.

فرماندار لنده در ادامه با بیان اینکه:قدامات دولت در حوزه ورزش شهرستان طی دو سال اخیر کم سابقه و بی‌نظیر بود، عنوان کرد:پروژه های مهمی در ورزش شهرستان سال ها بر زمین مانده بود که در دو سال اخیر فعال شدند و به بهره برداری رسیدند که از جمله این پروژه ها می توان به رفع موانع و فعال نمودن استخر شهرستان، سالن های ورزشی چند منظوره ، ساماندهی ورودی ورزشگاه ، برق ورزشگاه ، نصب پروژکتورهای چهار برج در ورزشگاه شهید دستغیب؛چمن ورزشگاه ؛ آبپاشهای ورزشگاه ؛اختصاص چندین زمین چمن مصنوعی ؛دستگاه چمن زن، پمپ و دینام به اعتبار ششصد میلیون تومان ؛جذب اعتبارات برای هیات های ورزشی و فعال شدن آنها و  دهها فعالیت دیگر اشاره کرد به نحوی که مسابقه فوتبال لیگ دسته سوم کشور در این شهرستان برگزار و شاهد میزان رضایت بالای مربیان و بازیکنان هردو تیم از شرایطگزاری بوده ایم.

در این نشست رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده نیز به ارائه گزارشی از فعالیت های اداره ورزش و جوانان شهرستان در  دو سال اخیر پرداخت .

حسن مرادی در ادامه با بیان اینکه شهرستان لنده استعداهای ورزشی کم نظیری دارد و برای شکوفایی آنها همچنان محتاج نگاه ویژه مسولان به ورزش شهرستان در سال جاری هستیم از نگاه و حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان استان ؛ فرماندار لنده و نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی در ارتقای ورزش شهرستان تقدیر کرد.

در پایان این نشست که با حضور فرمانده سپاه، فرماندهی انتظامی شهرستان، بخشداران  مرکزی و موگرمون و معاونت فرماندار برگزار شد از اصحاب رسانه، مدال آوران و باشگاه داران ؛روسای هئیت های ورزشی با اهدای لوح تقدیر و هدیه هایی به رسم قدردانی و ایجاد انگیزه مضاعف جهت پیشبرد مقاصد ورزشی شهرستان تجلیل بعمل امده است.
بیشتر بخوانید:

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: