کد خبر: ۳۶۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۹
یاداشت از وحید حاج سعیدی ؛
یعنی نمایندگان مجلس کار حساس و سرنوشت ساز رای اعتماد به وزرا را یکی دو روزه سر و تهش را هم آوردند ، ولی این بندگان خدا (سلبریتی ها) چند ماه است که درگیر خیاط و پرو و جنس پارچه و دستمزد و ... بودند تا مثلاً یک شب، مختصری خاص یا جسور جلوه کنند!....

وقت طلاست اما برای ما معمولی ها!

پایگاه خبری آوای رودکوف-وحید حاج سعیدی:این روزهای گرم تابستانی گاهی اوقات برخی اخبار و تصاویر بدجور آدمی را توی فکر می برد. من به شخصه گمان می کنم یک عده عمداً یا سهواً در تلاشند جملات حکیمانه و گرانبهای شعرا و بزرگان را عین چای نپتون در گازوئیل بزنند و بیرون بیاورند!

یکی از مقولاتی که بزرگان بر استفاده درست و حسابی از آن تاکید دارند، مقوله ارزشمند وقت است تا جایی آن را با طلا قیاس کرده اند. (البته شانس آوردیم که آن دوران دلار، بورس، بیت کوین و این جور داستان ها نبودند که هر روز نوسان داشته باشند. فلذا همه بزرگان به اتفاق مقولات نادر و با ارزش را با طلا مقایسه می کردند!) با این وجود در این دوره زمانه تنها چیزی که برای عده ای پشیزی ارزش ندارد ، همین وقت است.

از شما چه پنهان چند شب قبل مراسم خصوصی اختتامیه‌ی جشنواره‌ی فیلم و عکس «با انرژی» که به اهمیت انرژی و استفاده‌ی درست از آن می‌پرداخت، در پردیس باغ کتاب تهران برگزار شد و برندگان بخش‌های مختلف این جشنواره با حضور تعداد زیادی از بازیگران و هنرمندان ایرانی اعلام شدند.

کاری به اهداف، برندگان و جوایز این جشنواره نداریم چرا که زیاد مهم نیست و نقداً مردم هر جور که دوست دارند انرژی مصرف می کنند. شاید هم این داستان را خیلی جدی گرفته اند که انرژی از بین نمی رود بلکه از حالتی به حالتی دیگر تبدیل می شود!

چیزی که در این مراسم جلب توجه می کرد برنامه ریزی دراز مدت هنرمندان و سلبریتی های دعوت شده به این مراسم و صرف وقت و هزینه فراوان در انتخاب نوع پوشش متفاوت و استایل شان بود. استایل‌های تابستانی تعدادی از سلبریتی‌های حاضر در این مراسم که با تیپ‌هایی شیک در مقابل دوربین آمدند و بقیه با استایل‌هایی شلوغ و عجیب که سعی داشتند آن‌ها را جسورانه جلوه دهند، بیانگر این نکته است که عزیزان جمله حکیمانه« وقت طلاست» را هنوز جدی نگرفته اند و گویی نشنیده اند: دریغا چنان روح پرور زمان/ که بگذشت بر ما چو برق یمان!

یعنی نمایندگان مجلس کار حساس و سرنوشت ساز رای اعتماد به وزرا را یکی دو روزه سر و تهش را هم آوردند ، ولی این بندگان خدا چند ماه است که درگیر خیاط و پرو و جنس پارچه و دستمزد و ... بودند تا مثلاً یک شب، مختصری خاص یا جسور جلوه کنند! ( بماند که لباس برخی از این بزرگواران به نظر در مراحل اولیه پرو به سر می بُرد و هنوز وارد فاز دوخت و دوز نهایی نشده بود که به اشتباه تحویل مشتری شد! بگذریم... )

اخبار مجلس و ماجرای رای اعتماد به وزرای پیشنهادی را که قطعاً ملاحظه فرموده اید. نمایندگان مجلس بر خلاف عادتِ مألوف و طریقِ معروف که گاهاً خلاف راه صواب و نقص رای اُولوالالباب است، این بار خرق عادت نموده و به همه وزرای پیشنهادی رای اعتماد دادند و خلاص!

به زبان ساده دوستان در مجلس به این نتیجه رسیدند که وقت ارزشی بالاتر از طلا دارد و به قول شاعر «قدر وقت ار نشناسد دل و کاری نکند/ بس خجالت که از این حاصل اوقات بریم»

خدا کند وقت شناسی نمایندگان مجلس در سایر امورات هم نمود پیدا کند و لایحه ها و طرح هایی که سالهاست در حال خاک خوردن هستند و کم مانده که حکم زمین خواری پیدا کنند، زودتر تعیین تکلیف شوند. وقت طلاست!

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: