کد خبر: ۳۶۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۸
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد؛
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی از برگزاری کارگاه آموزشی تئاتر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوفاز بهمئی؛رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی از برگزاری کارگاه آموزشی تئاتر در این شهرستان خبر داد.

سید زاهد افتخاری زاده گفت:هنر فاخر نمایش از بهترین هنرهایی است که میتوان تمام آسیب ها وچالش های اجتماعی را با خلق اثر هنری بر روی صحنه نمایش برد و تاثیر آن را در جامعه مشاهده نمود .

وی در ادامه بیان داشت که در شهرستان بهمئی استعداد های درخشان هنری وجود دارد که بارها در جشنواره های ملی خوش درخشیدند که جهت هرچه بهتر شدن وضعیت کاری و توانمند سازی آنها نیازمند آموزش زیر نظر اساتید مجرب می باشند.

وی گفت:در همین راستا انجمن نمایش شهرستان با استفاده از ظرفیت استاد برجسته تئاتر استان جناب آقای حمزه نام آور به مدت یک هفته از تاریخ ۵شهریور تا ۱۲شهریور در محل مجتمع اقدام به برگزاری کارگاه آموزش تئاتر کرده که هنرمندان گروه نمایش که قصد شرکت در جشنواره های پیش رو را داشته در این کارگاه شرکت کرده و به کسب تجربه پرداختند.

این مسئول فرهنگی افزود: امسال هنرمندان نمایش شهرستان بهمئی با دو گروه تئاتر در جشنواره های مختلف شرکت خواهند کرد و به رقابت با دیگر هنرمندان کشور می پردازند.

افتخاری زاده در پایان از انجمن نمایش استان ومدیرکل محترم و همچنین معاون حوزه هنری که نسبت به این شهرستان عنایت داشتند تقدیر وتشکر نمودند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: