کد خبر: ۳۶۲۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۲
مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته شهر لنده به امامت حجت الاسلام الهی نیا:
نماز جمعه این هفته شهرستان لنده به امامت حجت الاسلام سید محمود الهی نیا اقامه شد.

کارآمدی و بهره مندی از نیروهای انقلابی با هر سلیقه ای از الزامات وفاق ملی است/ جاده لنده به تشان و ساختمان دانشگاه پیام نور دو مطالبه مهم مردم لنده از دولت

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛حجت الاسلام سید محمود الهی نیا در خطبه های نماز جمعه گفت:ماه محرم و صفر را پشت سر گذاشتیم قطعا در این ماه هر کس به اندازه تلاشش اندوخته ای را برای خود ثبت کرد و باید در ادامه از این اندوخته محافظت کند و ارتباطش را قطع نکند.

وی افزود:در روزهای آغازین ماه پر خیر و پرکت ربیع الاول هستیم ضمن تبریک ،ماهی است که خداوند رحمت وبرکت خود را بر مردم ارزانی داشته و در این ماه میلاد پیامبر اکرم (ص) کسی که سعادت دنیا و آخرت را به مردم هدیه داد، ولادت امام صادق (ع) ،ازدواج پیامبر با حضرت خدیجه و آغاز امامت امام عصر (عج )را داریم.

حجت الاسلام الهی نیا در ادامه با اشاره به مناسبت های هفته گفت: قیام ۱۷ شهریور ۵۷کشتار جمعی از مردم به دست ماموران ستمشاهی پهلوی یکی از صدها جنایات ضد انسانی و اسلامی و نشانگر مقاومت و شجاعت و ایستادگی ملت در برابر ستمگران بود.

حجت الاسلام الهی نیا گفت :۱۹ شهریور وفات آیت الله طالقانی اولین امام جمعه تهران ۲۰ شهریور شهادت دومین شهید محراب آیت الله مدنی، ۲۱ شهریور شهادت روحانی مبارز محمد خیابانی به دست منافقان کوردل را که هر سه از علمای مجاهد و انقلابی بودند گرامی می داریم یاد این عزیزان را که برای دین و انقلاب زحمت کشیدند و خدمت کردند و جانشان را فدا کردند.

امام جمعه موقت لنده شهادت امام حسن عسکری را به فرزندش منجی عالم بشریت و رهبر معظم انقلاب تسلیت گفت. رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنده با اشاره به آغاز امامت امام زمان (عج )گفت: انتظار فرج از بزرگترین عبادات است و خود انتظار بخشی از ظهور است و این مناسبت را تبریک گفت.

حجت‌الاسلام الهی نیا در ادامه گفت: هفته دولت را پشت سر گذاشتیم یاد و خاطره همه شهیدان، شهدای دولت ، شهدای خدمت را گرامی می داریم، خدمات دولت ها سرمایه ملی است و نباید این خدمات نادیده گرفته شود .

حجت‌الاسلام الهی نیا گفت: دولت سیزدهم دولت مردمی بود و شهید رئیسی هم شمشیر بود و هم سپر ولایت، قانون گرایی، توجه به محرومان ،روحیه جهادی ،امید آفرینی، تقویت ارزش دینی و انقلابی از جمله شاخص های دولت سیزدهم بود.

حجت الاسلام الهی نیا گفت:شهید آیت الله رئیسی در سازمان ملل با افتخار قرآن را به روی دست گرفت و در همان مکان تمثال مبارک سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی را بالا برد در کاخ کرملین در وقت نماز به نماز ایستاد، انقلاب کردیم که این ارزش‌ها حفظ شود روحش شاد و یادش گرامی باد تا همیشه.

حجت الاسلام سید محمود الهی نیا گفت: آغاز دولت چهاردهم و شروع به کار کابینه با رای یکپارچه و همدلانه مجلس شورای اسلامی و حمایت‌های ارزشمند رهبر عزیز و حکیم انقلاب فرصتی مغتنم برای خدمت هر چه بیشتر را می طلبد .

خطیب نماز جمعه لنده از دولت دکتر پزشکیان به خاطر به کار گرفتن چند نفر از فرزندان شایسته استان و شهرستان در پستهای کلیدی مثل دکتر سید ستار هاشمی به سمت وزیر ارتباطات و دکتر سید کامل تقوی به عنوان دبیر هیات دولت تشکر کرد و افزود:امیدواریم این امر تدوام داشته باشد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی لنده گفت: شعار دولت چهاردهم وفاق ملی است اجرایی شدن وفاق ملی به معنای ملتی با هویت اسلامی برای رسیدن به چشم اندزه موفقیت و پیشرفت کشور بسیار مهم است وفاق ملی الزاماتی دارد ،قانون گرایی ،احیای حقوق عامه ،خدمت رسانی، کارآمدی و بهره مندی از نیروهای انقلابی کارآمد و دانا با هر سلیقه ، ملت ایران برای همیشه با منافقان و فتنه گران قهر است، تحقق وفاق ملی با اتحاد ملت در مقابل دشمنان ایران خواهد بود، مشکلات اقتصادی باید مهم ترین موضوعی باشد که ذهن دولت‌ها را به خود مشغول کند، تا زمانیکه مردم معیشتشان را در تنگناه ببینند هیچ چیز دیگری آنها را راضی نمی کند دولت به اشتغال ،ازدواج جوانان، رفع تبعیض و مساله مهم جمعیت، مطالبات مهم مردم توجه جدی کند.

امام جمعه موقت لنده گفت:مطالبه مهم مردم شهرستان لنده جاده لنده به تشان است که ۱۰۰کیلومتر مسیر خوزستان به کهگیلویه را نزدیک می کند، مطالبه دیگر مردم شهرستان لنده تکمیل ساختمان دانشگاه پیام نور است که سالهاست نمیه کاره رها شده و ۴۰۰دانشجوی این دانشگاه همچنان بلاتکلیف و سردرگم و بدون مکان مستقل هستند ،از نماینده ،استاندار وزیر علوم درخواست داریم اعتبارات لازم را جهت تکمیل این ساختمان فراهم کنند و اگر غیر از این باشد باتوجه به محرومیت منطقه ترک تحصیل ۴۰۰دانشجوی پیام نور لنده را در آینده شاهد هستیم .

حجت الاسلام الهی نیا در پایان گفت :در آستانه رویداد بزرگ فرهنگی و معنوی کنگره ۲۰۰۰شهید استان هستیم درود و سلام و صلوات می فرستیم به روان پاک شهدای انقلاب ،دفاع مقدس، دفاع از حرم، دفاع از امنیت و شهدای خدمت از عموم مردم ولایت مدار دعوت می شود در این مراسم معنوی برای ادای دین به ساحت مقدس شهدا و تجدید پیمان با آرمان‌های امام شهدا و رهبری شرکت نمایند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
0
0
سلام ،انصافا حاج اقای الهی نیا هرگاه خطیب جمعه بودند زبان گویای مردم هستند ،خداوند به ایشان توفیق دهد ،
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: