کد خبر: ۳۶۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۵
رودکوف بهمئی؛
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی گفت: اداره فرهنگ‌وارشاد اسلامی با همکاری موسسه نقالی سیمرغ کارگاه آموزشی نقالی شاهنامه برگزار نمودند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوفاز بهمئی؛رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی گفت: اداره فرهنگ‌وارشاد اسلامی با همکاری موسسه نقالی سیمرغ کارگاه آموزشی نقالی شاهنامه برگزار نمودند.

سید زاهد افتخاری زاده ضمن تقدیر وتشکر از آقای امین کریمیان مسئول و استاد نقال شهرستان شاهنامه را گنجینه هویت و افتخار مردم ایران دانست و هنر نقالی را بهترین مقوله برای درست خواندن و به تصویر کشاندن داستان های شاهنامه بیان نمود و گفت: در این شهرستان استعداد های فراوانی وجود دارد که به شاهنامه و هنر نقالی علاقمند هستند که ضرورت دارد جهت تعالی این بخش از فرهنگ به آموزش این استعداد ها پرداخته شود تا بتوانیم کما فی السابق در میادین مسابقات خوش بدرخشیم و به این هنر فاخر نقش برجسته تری داده شود.

وی موسسه نقالی سیمرغ را یکی از افتخارات شهرستان دانست و گفت :درخشش استاد امین کریمیان و شاگردانش در جشنواره ها وبرنامه ها نشان از توانایی و استعداد و نبوغ این افراد است که با کار آموزش و رفع اشکالات با بیان علمی میتوان شاهد کارهای زیباتری از این عزیزان باشیم.

خبرنگار:سامان خوبی زاده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: