کد خبر: ۳۶۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۳
آوای رودکوف؛
تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی شهرستان لنده با حضور فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

پایگاه خبری آوای رودکوف:آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان لنده لنده باحضور سردار کیقباد مصطفایی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار و اعضای شورای تامین و اداری شهرستان در سالن اجتماعات فرماندهی انتظامی برگزار شد .

آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی لنده برگزار شد/مشروح سخنان مهم فرمانده انتظامی استان +تصاویر

امنیت عمومی، برآمده از جامعه ای با سرمایه ی اجتماعی مثبت و مطلوب است

در این مراسم فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد طی سخنانی گفت:امروز یکی از نیازهای مهم جامعه بشری موضوع امنیت و در سایه امنیت هست که نیازهای جامعه بشری تحقق پیدا خواهد نمود.

سردار کیقباد مصطفایی اظهار داشت :امنیت، یکی از اساسی‌ترین و اصلی‌ترین نیازهای یک ملت و یک کشور است. مهمترین مشکل برای یک کشور وقتی به وجود می‌آید که در محیط کار، در محیط زندگی، در محیط تحصیل و در فضای عمومی جامعه، مردم احساس امنیت نکنند. این‌جاست که مغزهای فعال، دستهای توانا و سرانگشتان ماهر، هیچیک نخواهند توانست مسؤولیت مهمی را که هر کدام بر دوش دارند، به انجام برسانند. در فضای امنیت است که هم تلاش علمی، هم تلاش اقتصادی، هم روحیه و نشاط و هم همه‌ی فعالیتهای یک کشور می‌تواند به‌درستی برنامه‌ریزی شود و با دقت دنبال گردد و به نتایج خود برسد

وی با بیان اینکه موضوع امنیت در استان ما از پایداری لازم برخوردار است به نقش مردم در تامین امنیت عمومی اشاره کرد و گفت:امنیت عمومی، برآمده از جامعه ای با سرمایه ی اجتماعی مثبت و مطلوب است، رویکرد امنیت ناظر بر سرمایه ی اجتماعی(شامل اعتماد متقابل، آگاهی عمومی و مشارکت مردمی و...) برای «ایجاد و حفظ نظم عمومی»، «کاهش وقوع جرم» و «حاکمیت قوانین و مقررات» در نظام اسلامی است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود : اگر در شهرستان لنده امنیتی وجود دارد مرهون فرهنگ بالای مردم و تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی است.

سردار مصطفاییبیان داشت: امروز دشمن دارد با افکار مردم مقابله میکنه و ارزش‌ها را هدف قرار داده که بهترین راه مقابله با آن بصیرت افزایی و جهاد تبیین هست.

ایشان در ادامه اظهار داشت: انتصابات یکی از وظایف هر مدیری هست و اگر مدیری آشنایی لازم را با نیروی خود داشته باشه بهتر می تواند تصمیم بگیره و بهتر نتیجه بگیرد ما در نیروی انتظامی اصل را بر شایسته سالاری است قرار می دهیم و کاری به قوم و جناح و باند و سیاست نداریم.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادام خطاب به فرمانده جدید شهرستان لنده گفت:انتظار داریم در کنار تامین نظم و امنیت حقوق متهمین نیز حتما رعایت گردد و همچنین  نسبت به رسیدگی به جرائم فضای مجازی و قمار آنلاین اهتمام لازم را داشته باشید.

در پایان با اهداء لوح سپاس و هدایایی از خدمات و تلاش های سرهنگ بهنام زمانی فرمانده انتظامی سابق در دوران تصدی تجلیل و با اهداء حکمی سرهنگ سید فیضل الله جهاندیده به عنوان فرماندهی جدید انتظامی شهرستان لنده معرفی شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: