کد خبر: ۳۶۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۶
با حضور معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد؛
انتخابات شبکه های تخصصی تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور نمایندگان این تشکل ها برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوفاز یاسوج ؛انتخابات شبکه های تخصصی تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور نمایندگان این تشکل ها برگزار شد.

صبح امروز انتخابات سه شبکه پیشگیری از آسیب های اجتماعی سبک زندگی و خانواده و سلامت اجتماعی در سالن جلسات اداه کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این جلسه که با حضور معاونت امور جوانان و کارشناس حوزه مشارکت‌ها برگزار شد دبیران ذیل انتخاب و مستندات جهت تأیید نهایی به دبیرخانه کشوری ارسال شد.

در شبکه پیشگیری از آسیب های اجتماعی کیانوش حکمت خواه در شبکه سبک زندگی و خانواده زهرا روانگرد و در شبکه سلامت اجتماعی سید مهرداد موسوی انتخاب شدند.

محمد عبدالحسینی معاون فرهنگی ورزش و جوانان استان گفت: توانمندسازی اعم از ارائه آموزش‌های تخصصی و یا حمایت از سمن‌‌ها و تشکل‌های جوانان از جمله اقدامات اصلی معاونت فرهنگی و امور جوانان است.

وی تصریح کرد: در دنیای امروز تشکل‌ها یا سازمان‌های مردم‌نهاد از جایگاه ویژه‌ای در جریان تصمیم‌سازی در سطح ملی و بین‌المللی برخوردارند و دامنه نفوذ آنها از عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی تا امور بشردوستانه گسترش یافته و به مشورت‌‌دهی، تدوین برنامه و تأثیرگذاری در مذاکرات رسمی دولت‌ها در زمینه‌‌های مختلف رسیده است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه معتقدم سازمان‌های مردم‌نهاد یکی از بهترین ظرفیت‌های کشور برای پیشرفت و رشد جوانان و تقویت همبستگی ملی است، افزود: سازمان مردم‌نهاد جوانان باید خود به صورت داوطلبانه کارشان را انجام دهند و البته لازم است که ما در حوزه توانمندسازی سمن‌ها گام برداریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: