کد خبر: ۳۶۳۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۶
نامه حاتم فتحی محمودآباد یاسوج خطاب به مجمع نمایندگان استان؛
استاندار جدید ؛ کهگیلویه و بویراحمدی را تحویل می گیرد که بیشترین زیر ساخت های کشاورزی و خدمات گردشگری را در خود نهفته دارد اما گردغباری روی همه ی آنها را پوشانده است که نیاز به مدیر با تجربه ، با تخصص و دلسوز دارد...

مردم تحمل آزمون و خطا ندارند ، کهگیلویه و بویراحمد نیازمند استانداری با قدرت اجرایی و مدیریتی بالا/ گزینه پیشنهادی...

پایگاه خبری آوای رودکوف:حاتم فتحی محمودآباد یاسوج از فعالان سیاسی کهگیلویه و بویراحمد در نامه ای به مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد آرامش را از مسائل قابل توجه استان کهگیلویه و بویراحمد برشمرد و تصریح کرد: مردم دیگر تحمل آزمایش و خطا از سوی استاندار را ندارند و چشم به وفاق ملی بسته اند..

در بخشی از این نامه امده است:

نمایندگان محترم استان کهگیلویه و بویراحمد جناب دکتر غلامرضا تاجگردون جناب دکتر محمد بهرامی و جناب حجت الاسلام والمسلم موحد با عرض سلام..

کهگیلو و بویراحمد استان بلند آوازه ای که یکی از مهم‌ترین مقصد گردشگران کشور است حال در معرض انتخاب دوباره مدیران ارشد خود قرار گرفته است.

این روزها نام هایی بر اساس پیشنهادات افراد و گروههای سیاسی استان به گوش می رسد که حکایت از حضور اشخاصی بر مسند مدیریت عالی استان دارد که این افراد هیچ کارنامه و عملکرد مطلوبی در رزومه مدیریتی خود برای بالاترین مقام اجرایی استان  ندارند و که همه ی این حرفها احتمالات است شاید در لحظه ای که به زودی سر می رسد نامی مطرح شود لذا باید هوشیار باشید و هوشیار باشیم که بقول معروف  نه سیخ بسوزد و نه کباب ....

واضح است که هر کس بیاید زمینی پیش رو دارد با چاله چوله های بسیار وبه قول قدیمی‌ها میدان مین است پس باید بداند کجا می آید وچه در انتظارش هست.

استاندار جدید؛کهگیلویه و بویراحمدی را تحویل می گیرد که بیشترین زیر ساخت های کشاورزی و خدمات گردشگری را در خود نهفته دارد اما گردغباری روی همه ی آنها را پوشانده است که نیاز به مدیر با تجربه ، با تخصص و دلسوز دارد...

به تازگی عضو شورای راهبردی استان نام دو چهره را ذکر نموده که هیچ کدام مطلوب این مسند عالی استان نیست و پذیرش وعدم پذیرش آنها براساس صلاح دید وزرا و مدیران ارشد کشور خواهد بود.

لذا از نمایندگان محترم استان عاجزانه تقاضا داریم در صورت صحت این شایعات و نقل و قولها، در مشاوره خود به دولت وفاق ملی هوشیار باشید تا درصورت امکان از شخصیتی مهم وخستگی ناپذیر ؛ شخصیتی دلسوز که بین بیشتر مردم استان قابل احترام و صد البته کاردان هستندو اختصاصا از جناب حاج غلام محمد زارعی حمایت کنید تا از تجربیات خود جهت پیشرفت و توسعه استان استفاده کامل نماید.

با تشکر حاتم فتحی محمودآباد یاسوج

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
گنجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
0
1
سیاستمداران استان بهتر می‌دانند
اما من سرمایه گذار غار ده شیخ تصدیق میکنم در زمان نمایندگی حاج زارعی 4مرتبه با استانداران وقت و معاونین به غار تشریف آورند و مجدانه مشتاق توسعه گردشگری و رفع مشکلات مجتمع ما بودن
در حالیکه نماینده قبلی در نهایت بی توجهی بود
و این نشان از لیاقت ایشان دارد
بویراحمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
1
0
تو هم به سمت خودت تیشه بزن
په غلامحمد زارعی هشت سال شهرستان بویراحمد را به عقب راند دوباره استاندار بشود تا چی شود استاندار بایست غیر بومی باشد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: