کد خبر: ۳۶۳۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰
اخیرا و در دیدار با مردم عنوان شد؛
اخیر سید محمد موحد، نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی، از تخصیص ۲۲۷ میلیارد تومان بودجه برای اجرای طرح‌های عمرانی در شهرستان بهمئی خبر داد.

وعده میلیاردی نماینده کهگیلویه بزرگ برای پروژه‌های عمرانی بهمئی

به گزارش آوای رودکوف؛این اقدام که در پی افزایش فزاینده مشکلات اجتماعی و اقتصادی در این منطقه انجام می‌شود، می‌تواند گام بلندی در راستای بهبود زیرساخت‌ها و شرایط معیشتی مردم باشد.

موحد در دیدار با اهالی این شهرستان، به بررسی مشکلات و چالش‌های موجود پرداخت و به‌ویژه به مواردی چون مشکلات اقتصادی، معیشتی، مسکن، اشتغال، راه‌های ارتباطی، حوادث غیرمترقبه و بیمه اشاره کرد. وی اظهار داشت که این مسائل به‌طور گسترده از سوی شهروندان و مدیران محلی مطرح شده و نیاز به توجه ویژه دارد.

این نماینده مجلس همچنین عنوان کرد که اعتبار تخصیص یافته، عمدتاً در حوزه‌های بهداشت و درمان، حمل و نقل جاده‌ای، راه و شهرسازی، خدمات کشاورزی، خدمات شهری و آموزش و پرورش هزینه خواهد شد. به گفته‌ی موحد، پیگیری و رفع مشکلات مردم در این زمینه‌ها در اولویت قرار خواهد گرفت و خواسته‌های عمومی آن‌ها به مسئولین مربوطه ارجاع داده می‌شود.

در نهایت، این تخصیص بودجه می‌تواند نه‌تنها به بهبود وضعیت زیرساخت‌ها و تجهیزات خدماتی در شهرستان بهمئی کمک کند، بلکه امید را در دل مردم این منطقه زنده کرده و کیفیت زندگی آن‌ها را ارتقا دهد. مردم شهرستان با امید به این تحولات، خواستار پیگیری جدی مطالبات خود هستند تا گام‌های لازم برای تحقق خواسته‌هایشان برداشته شود.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
بیغش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
0
1
آه سبحان الله،منه وعدیل حاجی نیسی.

نتیجه جلسات قبلیش با مردم چه بی؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: