کد خبر: ۳۶۳۲۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۹
بی عملی مدیرکل راهداری استان صدای فرماندار لنده را درآورد؛
فرماندار لنده در جلسه شورای اداری به شدت از نحوه عملکرد مدیرکل راهداری خواستار پیگیری نهادهای امنیتی و نظارتی در این زمینه شد.

مدیرکل راهداری را مقصر هرگونه اتفاقی در نقاط حادثه خیز لنده می‌دانیم؛نهادهای امنیتی و نظارتی ورود کنند

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده؛ جلسه شورای اداری با حضور فرماندار، امام جمعه، بخشداران، فرمانده ناحیه مقاومت و مدیران شهرستانی برگزار شد.

در این جلسه فرماندار لنده با انتقاد از عملکرد مدیر کل راهداری و جهاد کشاورزی از انها خواست تا نسبت به پروژه های شهرستان لنده جدیت بیشتری به خرج دهند.

جلال دانش با اشاره به اینکه مسئولیتها یک ودیعه الهی و باید تا اخرین لحظه پیگیر مشکلات مردم بود گفت: هر چند زمان کوتاه بود ولی در این زمان کوتاه حجم کار بسیار خوبی صورت گرفت که همه قابل اندازه گیری و ارائه می باشد اما گلایه ها هم زیاد هست.

دانش با بیان اینکه کارهای بزرگی در حوزه شهرستان انجام شد ب انتقاد از پیمانجو مدیرکل راهداری گفت:

انتقاد از یک مدیر نافی خدمات ارزنده صورت گرفته شده نیست اما واقعا از مدیرکل راهداری گله مندیم و از وقتی که آقای پمانجو در استان حضور یافت جز وعده از او چیزی ندیدیم.

جلال دانش گفت: در حالیکه حدود ۴۰ درصد اعتبارات شهرستانی را به حوزه راه اختصاص دادیم اما در اکثر اوقات باید شاهد خرابی دستگاه های راهداری باشیم.

وی افزود: با همه انتقاداتی که به محمدی مدیرکل سابق داشتیم اما هر اتفاقی هم افتاد مربوط به پیش از دوران مدیرکل جدید راهداری است.
فرماندار لنده تاکید کرد: این آقا فقط وعده می‌دهد و مطمئنم اگر زمان ایشان بود نه لنده تراب فاز دومش کلنگ زنی می‌شد و نه پل شهید طیب یا سایر خدمات انجام میگرفت.
جلال دانش افزودند:
در خصوص جاده عروه و لنده تراب حدود ده روز پیش جلسه داشتیم از روزی که از جلسه رفتند با همه وعده و وعیدهای همیشگی اصلا تلفن خود را پاسخ نداند.
مگر مسیولیت ها ارث شخصی کسی است که هر وقت دلش خواست حرفی را بزند و مردم را به حال خود رها کند؟!

فرماندار لنده گفت:چقد باید ما مظلومیت مردم عروه به شما گوشزد کنیم؟!مگر نگفتید به شرفم قسم از لنده که بروم فردا تفاهم نامه عروه را جهت تسهیل در تردد مردم امضا میکنم! چرا دروغ گفتید و قسم خوردید اما بیش از شش ماه هست که امروز و فردا می کنید؟ اگر جرات امضا و حل مشکل مردم را ندارید چرا در مسئولیت ها می مانید؟!

جلال دانش با بر شمردن اهمیت پل وحدت و دستورات و پیگیری های ویژه استاندار در این خصوص گفتند:چرا ۴ ماه هست عرشه پل وحدت تکمیل شده اما هر بار وعده می دهید که هفته آینده؟ و هر هفته به بهانه ای ارسال نمی شود در حالیکه تکمیل این پروژه از تاکیدات آقای استاندار بود.

فرماندار ضمن درخواست ورود نهادهای امنیتی و نظارتی به این موضوعات گفت: همین جا اعلام میکنم اگر در زمستان آینده در این منطقه اتفاقی برای ساکنین بیفتد باید مدیرکل راهداری جوابگو باشد.

دانش با اشاره به مشکلات پروژه هایی مانند پل های بنه علیاری، جاده دوک و عروه گفت: دلیلی ندارد که یک مسئول بخاطر اینکه اواخر دوره مسیولیتی اوست بی انگیزه شود. باید یک کسی اینها را ملزم به پاسخگویی کند.

فرماندار لنده با اشاره به اینکه چرا مشکل جاده دوک را حل نمیکنید؟!چندبار و چند ماه باید فقط وعده بدهید و قدرت حل یک مشکل ساده را ندارید گفتند:قیر جاده دوک حدود یک سال هست در کارخانه آسفالت لنده خالی شده است.

می گویند کارخانه شهرداری غیر استاندارد هست و چندین بار با مدیرکل راهداری صحبت کردم که موانع قانونی را بر طرف کنید تا پیمانکار از شهرستان دیگری آسفالت تامین کند می‌گوید پیمانکار بیاید همین هفته حل می‌شود؛ پیمانکار هر بار حضور پیدا می‌کند هیچ جواب روشنی داده نمی‌شود و این قصه هر ماه و هر هفته تکرار می‌شود چون اراده ی قوی بر حل مشکل وجود ندارد.

چقدر باید هفته ها و ماه ها بگذرد تا جنابعالی بتوانید یک مشکل ساده را حل نمایید و به خود زحمت امضا دهید ؟!

فرماندار لنده افزود: سال ۱۴۰۱ از رییس سازمان راهداری کشور مجوز بازگشایی و تعریض و رفع نقاط حادثه خیز و آسفالت جاده لنده به قیام را گرفتیم؟ چرا انجام نمیدهید؟ به مردم توضیح دهید.

جلال دانش گفتند: یک روکش آسفالت قرار بود در روستاهای شیتاب به مونه انجام شود. به هر دلیلی مثل معارضات مردمی و تخلفات پیمانکار انجام نگرفت ؛ چرا باید یکسال برای پیمانکاری که معلوم هست و قطعا نمیخواهد مشکل مردم را حل کند تشکیل جلسه می‌شود؟ چقدر زمان لازم است تا یک پیمانکار متخلف خلع ید شود؟ از دبیر شورای فنی سوال می کنیم جواب می دهدند مقصر دستگاه های مربوطه هستند که پیگیری نمیکنند.

فرماندار شهرستان لنده گفت:ما تا آخرین لحظه مسیولیت موظفیم مشکلات مردم را حل کنیم و اگر مدیری کوتاهی کند و نمیتواند به مردم خدمت کند باید کنار برود و وقت دولت؛ نظام و مردم را تلف نکند.

فرماندار لنده در جلسه شورای اداری شهرستان از تلاش همه مدیران و گروه های مردمی در جهت مهار آتش سوزی های اخیر افزودند:از مدیرکل بحران استانداری، بخشدار موگرمون و هلال احمر، سپاه و همه دستگاه ها خصوصا اداره منابع طبیعی و رییس اداره تشکر کردند و شهرستان لنده را در مهار آتش سوزی ها یک شهرستان موفق عنوان کردند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
0
1
جناب فرماندار ما لنده ایها شما را مقصر همه اتفاقات می دونیم بخاطر همه ناکارآمدیات
بیغارگر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
0
1
هَلَله پس از بَویک ایکنی،حاج دانش؟!!

وی دیندا،که غزل خداحافظی قرار بخونی؟


واقعا که!!

تا پَریگ،خو همتون،جهادی و پای کار بیدین
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: