کد خبر: ۳۶۳۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۰
امام جمعه لنده:
حجت الاسلام محمودی اصل: حمله تروریستی صهیونیستی‌ها با پیجر‌ها در لبنان نشان از خوی وحشی‌گری آنان است و قطعاً اسرائیل بیشتر از قبل در باتلاق خود گرفتار خواهند شد.

«وفاق ملی» با بکارگیری افراد زاویه‌دار محقق نمی شود / بد قولی‌های مکرر در رفع مشکلات راه های شهرستان لنده قابل‌پذیرش نیست

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛خطیب جمعه لنده با گرامیداشت سالروز شهادت حادثه منا در عربستان و همچنین میلاد باسعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و امام صادق (ع) گفت: هفته وحدت باید به صورت عملی در جامعه اسلامی حکم‌فرما شود و بی‌تفاوتی به شرایط سخت مسلمان در غزه، میانمار، هند و سایر کشور‌های اسلامی جایز نیست و فلسفه هفته وحدت حمایت از همین شرایط سخت زندگی مسلمانان است.

حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل اظهار داشت: چیزی که دشمنان به دنبال آن هستند بحث تفرقه و نفاق در بین کشور‌های مسلمانان است آنها در غزه، لبنان و سایر بلاد اسلامی جنایت می‌کنند که همه این جنایت‌ها با خیانت صهیونیست‌ها اجرایی می‌شوند و بازهم جامعه بین‌الملل سکوت اختیار کردند.

محمودی اصل تأکید کرد: حمله تروریستی صهیونیستی‌ها با پیجر‌ها در لبنان نشان از خوی وحشی‌گری آنان است و قطعاً اسرائیل بیشتر از قبل در باتلاق خود گرفتار خواهند شد.

وی گفت: عدم وحدت کشور‌های اسلامی و سکوت آنان در برابر این‌همه جنایت و قتل‌عام‌های رژیم صهیونیستی خیانت به ملت‌های مسلمان است.

امام‌جمعه لنده گفت: دولت وفاق ملی باید با رفع مشکلات معیشتی مردم گام‌های اساسی بردارند؛ و امیدواریم نسخه‌های گذشتگان را که به ضرر کشور بوده است را اجرایی نکنند و بدانند که اولویت اصلی دولت دولت مقابله مشکلات معیشتی مردم باشد.

وی با بیان اینکه نباید از وفاق ملی در جهت استفاده از عوامل فتنه سو استفاده کرد گفت: دولت از انتصاب برخی از کسانی که با نظام و رهبری زاویه دارند و بیشترین هجمه را در فتنه‌های مختلف کشور بر علیه نظام داشتند پرهیز نماید.

خطیب جمعه لنده در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به دولتمردان گفت: در سطوح میانی و استان‌ها نیز نباید از مدیران ناتوان استفاده کرد.

وی افزود: با عنایت به مطالبات مردم در خصوص راههای شهرستان، متأسفانه سال‌های سال است که همین پل وحدت و سایر پل‌های و راههای روستا‌یی منتظر وعده راهداری هستند و بد قولی‌های مکرر در رفع مشکلات راههای شهرستان لنده قابل‌پذیرش نیست.

وی افزود: مطالبات و حقوق برحق کشاورزان منطقه تراب پرداخت نشده است و این در حالی است که این راه یکی از مسیرهای خروج لنده از بن‌بست است و  این حجم از بی‌مسئولیت‌ها قابل‌پذیرش نیست.

امام‌جمعه لنده در ادامه با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: در هیچ جای جهان نمی‌توانید جنگی را پیدا کنید که ۴۰ کشور به یک کشور حمله کنند و ملتی شجاع در مدت ۸ سال با دفاع مقدس خود یک وجب از خاک خود را به دشمن ندهد.

خطیب جمعه لنده گفت: مسئولان ما گول بزک‌ها و وعده‌های فریبنده امریکایی‌ها را نخورند چرا که امریکایی‌ها حتی به دوستان صمیمی خود از جمله صدام که ۸ سال جنگ را بر ما تحمیل کرده است رحم نکرد و آن را  از میان برداشتند.

وی افزود: بیش از ۱۲۰ هزار مدرسه در کشور از اول مهرماه پذیرای دانش‌آموزانی هستند که می‌توانند در آینده ایران اسلامی تأثیرگذار باشند و امیدواریم امسال با رویکردی که در حوزه زیرساخت‌های آموزشی صورت‌گرفته ، شرایط بهتری داشته باشیم.

امام‌جمعه لنده در پایان از شهرداری و شورای شهر بخاطر زیباسازی و نوسازی چهره شهر و نشاط شهری تقدیر و تشکر نمود.

انتهای خبر

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: