کد خبر: ۳۶۳۵۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۹
اردوی شبانه ویژه‌ی نوجوانان و نونهالان در خلال هشتمین طرح تابستانه شهید حسین فهمیده و نوجوانه‌های صالحین برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از بهمئی ؛اردوی شبانه ویژه‌ی نوجوانان و نونهالان در خلال هشتمین طرح تابستانه شهید حسین فهمیده و نوجوانه‌های صالحین برگزار شد.

بر پایه این گزارش در روزهای ۲۴ و ۲۵ شهریور ۱۴٠۳، نونهالان و نوجوانانی که در هشتمین طرح تابستانه شهید حسین فهمیده و نوجوانه‌های صالحین ثبت‌نام کرده بودند، در خوابگاه شهید ستمی با هدف مسئولیت پذیری و نقش آفرینی نوجوانان و نونهالان و  ایجاد فضای رفاقت ، تجربه ی زندگی جمعی، پر کردن اوقات فراغت و تربیت نسلی با نشاط و توانمند تجمع کردند.

بچه ها در این اردو وسایل و اقلام مورد نیاز برای تهیه شام را با کار گروهی و تقسیم وظایف آماده کردند، اعضای هر گروه جداگانه شام خودشان را آماده کردند و به تفریحات و بازی های جمعی از قبیل فوتبال، تنیس روی میز، بدمینتون و طناب کشی پرداختند.

در ادامه این مراسم جشنی به مناسبت آغاز ولایت امام زمان (عج) با نقش آفرینی مداحان و قاری های نوجوان و نونهال بصورت شاد و مفرح برگزار شد.

کادر تربیتی هیئت میثاق با شهدا و پایگاه بسیج امام حسین علیه السلام در طول سال برنامه های تربیتی متنوعی برای عموم مردم برگزار می کنند که عمده مخاطب این برنامه نوجوانان و نونهالان می باشند.

خبرنگار:سامان خوبی زاده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: