کد خبر: ۳۶۳۶۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۹
در گفت‌وگو با آوای رودکوف مطرح شد؛
معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، با هشدار نسبت به تلاش‌های استکبار جهانی برای تفرقه‌اندازی میان مسلمانان، تأکید کرد و گفت: دین اسلام مخالف افراط و تفریط بوده و اساس آن بر رحمانیت استوار است. وی خواستار روشنگری در باب ایجاد وحدت میان شیعه و سنی و حمایت از مسلمانان مظلوم غزه شد.

سرهنگ برومند زاده:دشمنان جهانی در پی شکستن اتحاد مسلمانان؛ تفاوت‌های شیعه و سنی بهانه‌ای برای تفرقه

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، با هشدار نسبت به تلاش‌های استکبار جهانی برای تفرقه‌اندازی میان مسلمانان، تأکید کرد و گفت: دین اسلام مخالف افراط و تفریط بوده و اساس آن بر رحمانیت استوار است. وی خواستار روشنگری در باب ایجاد وحدت میان شیعه و سنی و حمایت از مسلمانان مظلوم غزه شد.

سعید برومند زاده در گفت‌وگو با خبرنگار آوای رودکوف به تلاش‌های دشمنان و استکبار جهانی برای ایجاد تفرقه میان مسلمانان پرداخت.

وی اظهار داشت: "دشمنان و استکبار جهانی با ایجاد اختلافات میان احزاب و تشکیل گروه‌های مسلمان‌نما، سعی در از بین بردن اتحاد میان مسلمانان دارند. همچنین، با افراط‌گری اقوام و احزاب یا افرادی که تفکر وهابیت دارند، تلاش می‌کنند تا بین شیعه‌ها و اهل تسنن اختلاف بیاندازند."

برومند زاده افزود: "نمادهای ساختگی شیعه و تسنن دروغین نیز چهره زشت اسلام را در سطح جهان و برای مردم تصویرسازی می‌کنند، اما دین اسلام مخالف با افراط و تفریط است. دین اسلام ریشه در رحمانیت دارد و مسائل آن برگرفته از قرآن و سیره پیامبر است.

وی خاطرنشان کرد: این دین مخالف با هر گونه افراط و تفریط است و اتحادی که باید میان مسلمانان وجود داشته باشد، نیازمند ایجاد وحدت میان شیعه و سنی‌ها است که باید در این زمینه روشنگری شود."

وی تأکید کرد: "شیعه‌ها و سنی‌ها باهم برادر هستند و ما وظیفه داریم که از مردم غزه که معتقد به دین اسلام هستند، حمایت کنیم."

مسئول هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ضرورت آگاه‌سازی و ایجاد همبستگی میان مسلمانان، بر نقش مهم وحدت و دوری از تفرقه تأکید کرد و افزود: "ایجاد وحدت میان شیعه و سنی نه تنها موجب تقویت اسلام می‌شود، بلکه مانع از دست‌یابی دشمنان به اهداف شومشان در تضعیف امت اسلامی خواهد شد."

گفتگو از زینب خوش اندیش

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: