کد خبر: ۳۶۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۶
رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنده هشدار داد:
حجت‌الاسلام‌ سید محمود الهی‌نیا گفت: وسوسه‌های مادی و دلبستگی‌های دنیوی باعث شده است خانواده‌های ما درگیر آسیب‌های اجتماعی شوند.

بازار گرم کارت‌های بانکی اجاره‌ای و قمار انلاین و بی مسولیتی برخی خانوادها!

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده در جشن میلاد پیامبر گرامی اسلام و امام صادق (ع) گفت: امروز جبهه استکبار جهانی به اشکال مختلف تلاش می‌کنند تا باور و اندیشه‌ها و اعتقادات نسل جوان ما را متزلزل کنند و این مهم را از طریق فضای مجازی پیش خواهند برد.

حجت‌الاسلام‌ سید محمود الهی‌نیا افزود: وسوسه‌های مادی و دلبستگی‌های دنیوی باعث شده است خانواده‌های ما درگیر آسیب‌های اجتماعی شوند.

وی افزود: برخی از خانواده‌ها در شهرستان لنده درگیر پدیده نابهنجار کارت‌های اجاره‌ای و سایت‌های شرط‌بندی و قمار شده‌اند که حقیقتاً باعث بروز مشکلات اساسی در خانواده‌ها شده است.

الهی نیا گفت: انتظار داریم خانواده‌ها با هوشیاری و درایت نسبت به حضور فرزندان خود در این فضای غبارآلود نسبت به لقمه حرام بر سر سفره‌های خود مراقبت لازم را داشته باشند.

الهی نیا تاکید کرد:متاسفانه در بحث عفاف و حجاب برخی از خانواده‌ها با بی‌تفاوتی نسبت به این مهم در محیط خانه و جامعه این ولنگاری را ترویج می‌دهند که امیدواریم با غیرت دینی که دارند به خود بیایند و از ترویج این پدیده مذبوح در جامعه جلوگیری کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: