کد خبر: ۳۶۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تقدیر از برترین‌های جشنواره مالک اشتر، تأکید کرد: بسیجیان امروز وظیفه دفاع از هویت و ارزش‌های انقلاب اسلامی را در فضای مجازی بر عهده دارند.

بسیجیان نقش حیاتی در نبرد شناختی فضای مجازی دارند

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛ سردار حمید خردمدل اظهار داشت: عدم شناخت گذشته باعث می‌شود نتوانیم از اعتقاداتمان به‌درستی دفاع کنیم.

وی در ادامه گفت: "حمایت برخی افراد از شعارهای طاغوتی نشان‌دهنده تلاش دشمنان برای ایجاد شبهه در ذهن جوانان است. با کار فرهنگی و جهاد تبیین می‌توانیم این مسائل را برطرف کنیم."

وی همچنین عنوان کرد: یادواره‌ها و برنامه‌های تبیینی با هدف زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا و ارج نهادن بر کارهای ارزشمند آن‌ها برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه فتح استان با اشاره به دفاع مقدس افزود: "در هشت سال دفاع مقدس، هر دو بلوک شرق و غرب علیه ما ایستادند، اما ما یک سانتی‌متر از خاک وطن را به آن‌ها واگذار نکردیم."

وی هدف دشمنان از جنگ هشت ساله را جلوگیری از صدور فرهنگ انقلاب اسلامی و تجزیه خاک ایران دانست و ابراز داشت: "آن‌ها از تمامی توان و ظرفیت خود برای مقابله با ایران اسلامی استفاده کردند، اما ایران هر روز قوی‌تر می‌شود."

به گفته وی، باید در فضای مجازی از کیان و هویت ایران اسلامی دفاع کرده و چهره واقعی ایران را به جهان نشان دهیم.

در این مراسم، سرهنگ حسین انوری، فرمانده سپاه بویراحمد نیز تصریح کرد: "بسیجیان باید نمونه عملی از رفتار و کردار اسلامی در جامعه باشند. دفاع مقدس فرصتی عظیم برای ملت شرف ایران اسلامی است."

این مراسم با تجلیل از ۵۶ بسیجی فعال به پایان رسید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: