کد خبر: ۳۶۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴
نماینده بویراحمد ؛دنا و مارگون:
نماینده بویراحمد : ما نمایندگان در کنار مدیران و استاندار هستیم اما برخی از مدیران ناکارآمد هستند، ما از دولت حمایت کردیم اما با آن تعارف نداریم.

ما از دولت حمایت کردیم اما با دولت مردان تعارف نداریم

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ محمد بهرامی سیف آباد نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در نشست تکریم و معارفه استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت؛ آقای احمدی در خصوص انتصاب استاندار از وزارت کشور با ما تماس گرفت و گفت از بین ۸ گزینه ۶ نفر احراز صلاحیت نشدند.

وی افزود، بنده از بین گزینه های موجود نظر مساعدی نسبت به انتخاب آقای رحمانی داشتیم، از دیرباز شناخت خانوادگی نسبت به ایشان داشتیم.

وی گفت، ایل بزرگ و پر افتخار قشقایی در استان مهمان نیستند بلکه در اینجا صاحب خانه هستید(تشویق حضار)

بهرامی گفت؛ آقای رحمانی در استان ما شروع به کار کرد و تقدیر این بود که در پایان خدمت اش نیز در استان ما حضور داشته باشند.

نماینده مردم بویراحمد بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد؛ ما بررسی کردیم اولویت با کسی بود که نسبت به مسایل استان شناخت داشته باشد استانداری که هیچ شناختی نسبت به استان ما نداشته باشد حداقل یک سال باید بگذارد تا شناخت پیدا کند.

محمد بهرامی افزود : من بر اساس سه معیار مایل به حضور دکتر رحمانی در استان بودم ، اول از هر بزرگواری پرسیدم تایید کرد.

بهرامی تصریح کرد، دنا زخمی شده است، جناب وزیر در جلسه ما دغدغه هایمان را در خصوص دنا مطرح کردیم، ما از شما میخواهیم از حقوق زاگرس و حقوق زیست محیطی ملت دفاع کنید، مردم ما امروز نگران هستند، آقای وزیر تاثیر گذاری منابع ما در کشور بین ۱ تا ۵ است اما در شاخص های توسعه استان ما در انتهای جدول قرار دارد، بچه های استان ما همه جا غیر بومی هستند، اعتبار تملک دارایی های استان ۳۰۰۰ میلیارد است اما بسیاری از جاده های ما مناسب نیستند.

نماینده بویراحمد در پایان تشریح کرد، ما نمایندگان در کنار مدیران و استاندار هستیم اما برخی از مدیران ناکارآمد هستند، ما از دولت حمایت کردیم اما با آن تعارف نداریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: