کد خبر: ۳۶۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۷
وزیر کشور به شاخصه‌های عمومی و اختصاصی برای استانداران دولت چهاردهم اشاره کرد و گفت: استانداران دولت چهاردهم باید توسعه محور و مردم محور باشند و همچنین ظرفیت استان را بشناسند.

به گزارش آوای رودکوف، اسکندر مومنی در بدور ورود به شهر یاسوج به اهداف سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و اظهار داشت: هدف اصلی از سفر به این استان قهرمان، معرفی استاندار جدید و تقدیر و تشکر از استاندار قبلی است.وزیر کشور: استانداران دولت چهاردهم باید توسعه محور و مردم محور باشند

وزیر کشور عنوان کرد: در کنار تودیع و معارفه استانداران، برخی مسائل استان‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد و در اینجا، هدف آن است که استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به ذخایر بالا و داشتن ۲۰ درصد نفت، ۱۰ درصد آب و ۲۰ درصد منابع جنگلی کشور، به جایگاه واقعی خود برسد.

وی به شاخصه‌های عمومی و اختصاصی برای استانداران دولت چهاردهم نیز اشاره کرد و گفت: استانداران دولت چهاردهم باید توسعه محور باشند و ظرفیت استان را بشناسند و همچنین مردم محور باشند.

وی خاطرنشان کرد: هر کسی خودش تلاش کند و خود را برای استاندار شدن نشان دهد، یک امتیاز و شاخص منفی دارد و از گزینه‌های استانداری خارج می شود.

قرار است با حضور وزیر کشور از خدمات سه ساله سید علی احمدزاده تجلیل و یدالله رحمانی رسماً در دولت مسعود پزشکیان به عنوان مسئول ارشد اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد معارفه شده و انجام وظیفه کند.

مراسم تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید کهگیلویه و بویراحمد با حضور مهمانان مرکز و همچنین مسئولان استانی و در سالن دکتر عسکریان دانشگاه یاسوج برگزار می‌شود.

برچسب ها: آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: