کد خبر: ۳۶۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۴
گزارش تصویری ؛
پنجمین همایش سراسری تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس با عنوان «جهاد با مقاومت» برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛پنجمین همایش سراسری تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس با عنوان «جهاد با مقاومت» برگزار شد.

در این همایش، سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، به موضوع تقابل جبهه حق و باطل از زمان هبوط حضرت آدم اشاره کرد و گفت: «از آن زمان همواره جبهه باطل در برابر جبهه حق صف‌آرایی کرده است. در بسیاری از مواقع حتی افراد شایسته و قهرمان نیز در جبهه حق به درستی مبارزه نکرده و شکست خورده‌اند، و حتی برخی از انبیا به اهداف عالیه خود نرسیدند.»

وی به اهمیت جهاد فی سبیل الله اشاره کرد و افزود: «جهاد از واجبات مومنان است و به وسیله آن می‌توان بر هوی و هوس غلبه کرد. ملت ایران در دوران جنگ تحمیلی روسپید بیرون آمد و امروز نیز باید با پیروی از ولایت به پیروزی ادامه دهیم.»

در ادامه، یدالله رحمانی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، بر لزوم بهبود معیشت مردم تأکید کرد و گفت: «با وجود ذخایر نفت، گاز، و منابع آبی و جنگلی در کشور، هنوز نتوانسته‌ایم پیوند مناسبی برای تحقق اهداف شهیدان در رفع مشکلات مردم ایجاد کنیم.»

این مراسم با تجلیل از آزادگان و جانبازان دوران پرافتخار دفاع مقدس و رونمایی از ۴۴ عنوان کتاب در حوزه ادبیات پایداری به پایان رسید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: